پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عابدینی+ جلسه با بهزیستی

حوزه/ امام جمعه قزوین در دیدار اعضای شبکه نظارت در انتخابات استان، گفت: با نظارت دقیق شورای نگهبان، سلامت ارکان نظام تضمین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در دیدار محمدتقی صفری، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین و اعضای شبکه نظارت بر انتخابات که به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند فرموده مؤمنین محافظ و نگهبان نماز هستند.

وی تصریح کرد: اقتصاد، عدالت، رأفت و عطوفت در دین وجود دارد و خداوند فرموده مؤمنان کسانی هستند که دین را برپا می‌کنند و اگر دین برپا شود، اقتصاد پویا، عدالت، رأفت و عطوفت در جامعه پررنگ خواهد شد و شورای نگهبان نیز در تحقق این هدف، رسالت مهمی بر عهده دارد.  

امام جمعه قزوین تأکید کرد: اگر شورای نگهبان نقش نظارتی خود را به خوبی ایفا کند، سلامت ارکان و اعضای نظام تضمین می‌شود و کسانی بر مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند که کاملاً با ایمان هستند و دغدغه‌های عاشورایی و الهی را دنبال می‌کنند و همواره در پی سالم‌سازی سیستم خواهند بود.  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه فعالیت‌ها و رصدهای شورای نگهبان فقط معطوف به انتخابات نباشد و این نهاد همیشه فعال باشد، افزود: مسئولان و اعضای شورای نگهبان تلاش کنند در تمام طول سال و دورانی که انتخابات هم برگزار نمی‌شود، فعال باشند و کسانی که قصد حضور در انتخابات بعدی را دارند شناسایی کرده و فعالیت‌های آنها را رصد کنند.  

وی تأکید کرد: بخشنامه‌های اداری و کاری اگرچه باید با جدیت دنبال و اجرایی شوند، اما نباید صرفاً به آنها اکتفا کنیم و ان‌شاءالله افراد فعال در این عرصه تلاش کنند با پیروی از دین، قرآن، نهج‌البلاغه و احادیث کارهای فراتر از بخشنامه‌ها انجام داده و اثرگذاری خود را ارتقا دهند.  

محمدتقی صفری، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از رسالت‌ها و وظایف شورای نگهبان ارائه کرد.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha