پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجاب

حوزه/ بتول نظری پور با اشاره به اینکه مجاهدت های بانوان در گوشه و کنار کشور در مبارزه با کرونا محسوس بود، گفت: وقتی مسئله کمبود ماسک، دستکش و لباس های پزشکی مطرح شد، بانوان پای کار آمدند و علاوه بر تولید ماسک های موردنیاز نسبت به توزیع آنها اقدام کردند.

خانم بتول نظری پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: نقش تأثیرگذار بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و سال های بعد از جنگ در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بهداشتی بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: بانوان با تأسی از دوران هشت سال دفاع مقدس تمام توان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و یک بار دیگر با عزمی راسخ به میدان جهاد آمده اند.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اینکه مجاهدت های بانوان در گوشه و کنار کشور در مبارزه با کرونا محسوس بود، بیان کرد: وقتی مسئله کمبود ماسک، دستکش و لباس های پزشکی مطرح شد، بانوان پای کار آمدند و علاوه بر تولید ماسک های موردنیاز نسبت به توزیع آنها اقدام کردند.

 نظری پور با اشاره به برنامه های هفته عفاف و حجاب، بیان کرد: امروز مدیران و برنامه سازان صدا وسیما در ترویج فرهنگ اسلامی به ویژه عفاف وحجاب رسالتی خطیر دارند، چرا که رسانه ملی با داشتن مخاطبان میلیونی بهترین بستر برای انجام کار فرهنگی تأثیرگذار است.

وی افزود: عفاف و حجاب از آشکارترین نشانه های زندگی و سلامت جامعه اسلامی است که از مهمترین نمادهای تمایز آشکار میان جوامع اسلامی وغیر اسلامی به شمار می رود.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: در پرتو رعایت حجاب و التزام به عفاف، شخصیت انسانی زن حفظ و زمینه های رشد و تکامل زن و مرد در ابعاد مختلف فراهم می شود.  

وی عنوان کرد: حجاب و پوشش اسلامی و به تبع آن، حفظ نظام خانواده، از این  رو ارزش دارند که تأمین کننده سعادت آدمی و منشاء قرب الهی هستند

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین اذعان داشت: حجاب به عنوان یکی از معروفات در کشور مورد هجمه‌های دشمن قرار دارد به طوری که به گفته یکی از متفکران غربی هرگاه یک چادر از روی سر زن ایرانی برداشته شود یک افق تازه به روی غرب گشوده می‌شود

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha