جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حمید بهرام پور

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار با بیان این که در سال تحصیلی جاری شیوع کرونا، بسیاری از برنامه های آموزشی را در کشور مختل کرد و حوزه های علمیه نیز از این امر مستثنی نبودند، گفت: در حال حاضر تداوم کرونا و تعلیق امور آموزشی دغدغه مراکز آموزشی برای سال تحصیلی آینده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام حمید بهرام پور صبح امروز در نشست با معاونین و اساتید مدرسه سفیران هدایت بیجار با بیان این که مسئله آموزش و برنامه ریزی برای آن نیازمند زمان و امکانات کافی است، اظهار کرد: برنامه ریزی های کوتاه در بخش آموزش کارآمدی بسیار خوبی ندارد، از این رو برنامه های آموزش را باید برنامه هایی بلندمدت دانست و در دل آن دستورالعمل های بسیاری نهفته است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: متأسفانه در سال تحصیلی جاری شیوع کرونا، بسیاری از برنامه های آموزشی را در کشور مختل کرد و حوزه های علمیه نیز از این امر مستثنی نبودند.

حجت الاسلام بهرام پور در ادامه بیان داشت: کسی نمی تواند منکر تأثیرات سوء این وضعیت بر بخش آموزش باشد، ولی با این وجود باید خودمان را با شرایط مذکور تطبیق دهیم.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: در حال حاضر تداوم کرونا و تعلیق امور آموزشی دغدغه مراکز آموزشی برای سال تحصیلی آینده است، لذا باید بتوانیم در این فرصت باقیمانده خود را برای شرایطی که به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست، آماده سازیم.

این استاد حوزوی ادامه داد: همه شما اساتید حوزوی و معاونین به نوعی می توانید در یافتن راهکاری عملی برای حفظ مقوله آموزش در مدارس علمیه نقش کلیدی داشته باشید، زیرا اگر نتوانیم وضعیت کنونی را مدیریت کنیم باید اذعان کرد که در بحث آموزش آسیب های زیادی را در کشور خواهیم دید.

حجت الاسلام بهرام پور تاکید کرد: گرچه در ابتدای شیوع کرونا برخی از مدارس علمیه آموزش ها را در فضای مجازی ادامه دادند، ولی باید گفت که فضای مجازی هنوز آن آمادگی که نیازمندش هستیم در بحث آموزش مجازی ندارد.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود گفت: در زمینه آماده سازی بسترهای آموزش در فضای مجازی بی شک نیازمند همکاری طلاب و ارائه ایده و نظر از سوی این قشر هستیم؛ لذا از همه صاحب نظران به ویژه طلاب درخواست داریم که در این مقوله با ما همراه باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha