پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بدحجابی

حوزه/ مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان گفت: متاسفانه عملکرد منفعلانه برخی از دستگاه های فرهنگی کشور زمینه ترویج هرچه بیشتر بدحجابی و بسیاری دیگر از بداخلاقی ها را فراهم می آورد.

حجت الاسلام سعید مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: یکی از دستورات صریح دین مبین اسلام، حجاب است. با این وجود برخی از افراد چه مرد و چه زن این سنت الهی را نادیده می گیرند و به نوعی هنجارشکنی می کنند که این کار زمینه تخریب دیگر شئونات دینی را فراهم می کند.

وی با اشاره به برنامه بلندمدت دشمنان برای ترویج بد حجابی در کشورهای اسلامی، عنوان کرد: متاسفانه برخی کشورهای اسلامی بسیاری از دستورات دین اسلام را نادیده می گیرند و تاسف بارتر اینکه در این کشورها که نام «اسلام» را با خود یدک می کشند، شاهدیم که هیچ رنگ و بویی از اسلام نمی شود.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان در ادامه سخنان با اشاره به برنامه های دشمنان و تلاش آنها برای تخریب بنیان خانواده، تاکید کرد: بدترین حالت زمانی است که یک گناه بزرگ همانند بدحجابی و... کوچک شمرده شود.

حجت الاسلام مومنی ادامه داد: برخی از افراد که پُز روشنفکری می گیرند، عملا حجاب را برای بانوان مسلمان محدودیت معرفی می کنند که باید به صراحت گفت این افراد منورالفکر پیاده نظام دشمنان هستند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان تصریح کرد: حجاب اسلامی مختص به بانوان نیست، بلکه حجاب مقوله ای بسیار وسیع است که تمام مومنان اعم از مردم و زن را شامل می شود.

وی اظهار کرد: متاسفانه عملکرد منفعلانه برخی از دستگاه های فرهنگی کشور زمینه ترویج هرچه بیشتر بدحجابی و بسیاری دیگر از بداخلاقی ها را فراهم می آورد.

حجت الاسلام مومنی عنوان کرد: دشمن در بحث جنگ نرم و مبارزه با اعتقادات برنامه های گسترده ای دارد و لحظه ای دست از اجرای توطئه های خود نمی کشد، لذا تعلل در کار فرهنگی می تواند عواقب جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا جعفریان IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    سلام یک خاطره من مردی پنجاه ساله ام و کسی به حجاب من کار ندارد ولی یک بار در هنگام خرو ج از مترو دیدم گشت ارشاد در محلی مخفی شده و خانم های بد حجاب را داخل ون میکردند در این بین دختری 14 یا 15ساله را دیدیم که توی ون بود به شدت ترسیده و رنگ به صورت نداشت پیش خودم فکر کردم که این بچه رو که اعدام نمیکنن میبرن پلیس ارشاد ، زنگ میزنن باباش بیاد ازش تعهد میگیرن بعدش میفرستنش خونه ولی دیگه این دختر و فرزندانش مسلمون نخواهند بود به اسلام رحم کنین