جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد قمی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین قمی گفت: کار دستگاه تبلیغی بسیار دشوار خواهدبود و ما شرعا اجازه خالی کردن صحنه‌های گفتمان انقلاب را نداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، در نشست مدیران کل استانی سازمان تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات سازمان دارالقرآن الکریم در حال برگزاری است، گفت: از مجاهدت‌های کرونایی تا بازگشایی مساجد، خلاء کسی که پرچمدار فرهنگ باشد در جامعه احساس می‌شود و این بار عظیم برعهده رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد:‌ سازمان تبلیغات پرچمدار مستضعفین و عرصه های تبلیغی فرهنگی در جامعه است و مبانی فرهنگی و اعتقادی ما در سازمان تبلیغات اسلامی مبتنی بر آرمان‌های امام راحل است و به همین دلیل است که ما باید خادم مردم باشیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اذعان کرد:‌ فرصت‌های زیادی برای گفتن حرف‌های محکم در جامعه وجود دارد همچنین از مظلومیت فرهنگ تا جدی نگرفتن ظرفیت فرهنگ حرف‌های بسیاری برای گفتن در جامعه داریم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی ادامه داد:‌ سطح توقعات مقام معظم رهبری از جایگاهی که اکنون ما حضور داریم بسیار بالاتر است و این انتظار به حق است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد:‌ کار دستگاه تبلیغی بسیار دشوار خواهدبود و ما شرعا اجازه خالی کردن صحنه‌های گفتمان انقلاب را نداریم.

وی تصریح کرد: آن‌ کسی که پرچمدار گفتمان انقلاب است باید بتواند این بار را بر دوش بکشد؛ یکی از مهمترین عناصر تبلیغی محتوای تبلیغی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ تحول به معنای زیر پا گذاشتن اقدامات پیشینیان نیست؛ سازمان تبلیغات اسلامی باید مورد توجه قرارگیرد تا بتواند به مردم کمک کند چون سازمان تبلیغات اسلامی یک خدمت تبلیغی به مردم دارد انجام می‌دهد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: سازمان تبلیغات به یک وسیله ای نیاز داشت تا بتواند ظرفیت های خود را به مردم نشان دهد که همایش گام دوم تبلیغ یک وسیله ای شد تا بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد:‌ ما در چنین جلساتی باید کرسی های نظری پردازی خودمان را در حوزه مدیریت فرهنگی راه اندازی کنیم و علوم جدید برای حوزه های علمیه و دانشگاه ها تولید کنیم، علومی که کنشگران در بخش های مختلف جامعه به  آن نیاز دارند.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد:‌ همایش گام دوم تبلیغ در استان کردستان برنامه بسیار امید بخشی در استان بود.

وی تصریح کرد:‌ هر صنفی باید نقش مبلغ بودن خودش را در جامعه باید ایفا کنند؛ برای تحقق تبلیغ مردمی باید از جنبه اداری بیرون بیاییم و مسئولیت را به مجموعه‌های فرهنگی که راه را می‌دانند واگذار کنیم.

حجت الاسلام حاتمیان در پایان سخنان خود تأکید کرد:‌ همایش گام دوم تبلیغ فرصتی برای بیان عملکرد اداره کل تبلیغات استان کردستان در دوران کرونا بود؛ در ایام شیوع کرونا، تعداد زیادی از ماموستاها به شبکه‌های انتقال خون مراجعه و خون خود را اهدا کردند.

حجت‌الاسلام انصاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان هم در ادامه نشست مدیران کل استانی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در ارتباط با همایش گام دوم تبلیغ باید گفت که با وجود شرایط سخت کرونایی،‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به شکل محدود این همایش انجام شد.شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان تصریح کرد: ظرفیت بنیاد علوی یک فرصت خوبی برای استان هرمزگان است و در بخش حاجی آباد این عمل دارد دنبال می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha