پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ معاون برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در واکنش به نامه موسوی خوئینی ها، گفت: کسانی که خود را دلسوز مملکت و نظام نشان می دهند و ادعای سهم خواهی از نظام را دارند، چرا در مواقع حساس و حیاتی، پشت انقلاب را خالی می کنند و عملا به پیاده نظام دشمن تبدیل می شوند؟!.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی صبح امروز در دیدار با جمعی از طلاب بسیجی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: جامعه اسلامی بر بستر اعتقادات معنوی و مذهبی بنیاد نهاده شده است، لذا باید تمام امور و احوال ما حول اعتقادات باشد که اگر چنین رفتار کنیم بی شک به مدینه فاضله ای که اسلام از آن نام برده است خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر وظیفه طلاب بسیار سنگین تر و حساس تر شده است، عنوان داشت: در سالهای اخیر طلاب به خوبی جایگاه و نقش خود را در عرصه های ملی و مردمی نشان داده اند که نمونه های آن برای بیان بسیار است و در بیان آنها خارج از حوصله این جلسه است.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: طلاب امروز باید با تلاش و پشتکار زمینه ساز تحول در حوزه های علمیه باشند، امروز حوزه های علمیه به شدت زیر آماج هجمه های فرهنگی و اعتقادات دشمنان داخلی و خارجی هستند.

دریایی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: طلاب از هر فرصتی برای علم آموزی استفاده کنند و این مهم را هیچگاه فراموش نسازند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان در ادامه با اشاره به نامه اخیر موسوی خوئینی ها، گفت: متاسفانه برخی افراد که خود را تافته جدا بافته می بینند با اعمال و کردار خویش زمینه ساز ایجاد حاشیه هایی در کشور شده اند که از این افراد معلوم الحال درخواست داریم آب به آسیاب دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام نریزند.

وی ادامه داد: کسانی که خود را دلسوز مملکت و نظام نشان می دهند و ادعای سهم خواهی از نظام را دارند، چرا در مواقع حساس و حیاتی، پشت انقلاب را خالی می کنند و عملا به پیاده نظام دشمن تبدیل می شوند؟!.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان تاکید کرد: آغوش نظام به روی همه باز است، لذا از این افراد می خواهیم به جای غوغاسالاری زمینه توسعه و ارتقا بیشتر انقلاب را فراهم آورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha