پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / افتتاح قرارگاه رسانه ای طلاب استان همدان

حوزه / دبیر موقت قرارگاه رسانه ای طلاب همدان گفت: اثر گذاری در فضای جامعه، شناسایی و ایجاد شبکه منسجم برای پیشبرد اهداف عالی نظام در سطح ملی و انجام کار تشکیلاتی از دیگر اهدافی است که در قرارگاه رسانه‌ای طلاب همدان به دنبال تحقق آن هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام ناصر طاهری، دبیر موقت قرارگاه رسانه ای طلاب استان همدان، عصرچهارشنبه در مراسم افتتاح این قرارگاه با بیان اینکه فضای مجازی در سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بوده است، ابراز کرد: در کنار بیانات حضرت آقا، آیت‌‎الله اعرافی نیز در همین راستا و خصوصا در جلسه اخیر خود با مدیران استان‌ها بر ضرورت فعالیت در فضای مجازی بسیار تاکید داشته‌اند.

وی افزود: بر این اساس و با عنایت ویژه نماینده ولی فقیه در استان و آیت‌الله موسوی اصفهانی، حوزه علمیه استان همدان به عنوان پیشقراول در این عرصه اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای طلاب کرد.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه قرارگاه رسانه ای زیر نظر شورای تبلیغ استان مشغول فعالیت می‌باشد، ابراز کرد: این قرارگاه دارای ۳ عضو حقوقی به عنوان نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حوزه علمیه و سازمان تبلیغات و ۴ عضو حقیقی شامل ۴ طلبه فعال در عرصه فضای رسانه ای و مجازی می‌باشد.

وی اظهار کرد: قرارگاه رسانه‌ای طلاب دارای ۴ کمیته رصد، محتوا، آموزش و توزیع می‌باشد که در راستای اهداف قرارگاه حرکت خواهند کرد.

دبیر موقت قرارگاه رسانه ای طلاب استان همدان به تشریح اهداف شکل‌گیری این قرارگاه پرداخت و گفت: اولین هدفی که به دنبال تحقق آن هستیم توانمند سازی طلاب در عرصه رسانه و فضای مجازی است.

وی ادامه داد: اثرگذاری در فضای جامعه، شناسایی و ایجاد شبکه منسجم برای پیشبرد اهداف عالی نظام در سطح ملی و انجام کار تشکیلاتی از دیگر اهدافی است که در قرارگاه رسانه‌ای طلاب همدان به دنبال تحقق آن هستیم.

حجت الاسلام طاهری با تاکید بر اینکه ضمن آموزش اصول فضای مجازی، به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم، خاطر نشان کرد: در اولین اقدام پس از افتتاحیه و به منظور رصد و شناسایی طلاب فعال در عرصه رسانه و فضای مجازی، جشنواره تولیدات رسانه‌ای در سطح استان را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در گام‌های بعد برای افزایش سواد رسانه‌ای حوزویان، دوره‌های آموزشی برای مدیران، اساتید و کادر و سپس برای طلاب در مدارس تدارک دیده شده است و در نهایت نیز تولیدات رسانه‌ای قوی را در سطح جامعه منتشر خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha