چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / افتتاح قرارگاه رسانه ای طلاب استان همدان

حوزه /با حضور نماینده ولی فقیه در همدان، مدیر حوزه علمیه، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استانی، قرارگاه رسانه ای طلاب استان همدان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در همدان، مدیر حوزه علمیه استان و نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استان، قرارگاه رسانه ای طلاب استان همدان افتتاح شد.

در این مراسم، حجت الاسلام ناصر طاهری دبیر موقت قرارگاه رسانه ای طلاب همدان با اشاره به اهمیت حضور طلاب در عرصه فضای مجازی و تاکید آیت الله اعرافی بر تشکیل چنین قرارگاهی، اظهار داشت: با همراهی نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله موسوی اصفهانی این قرارگاه زیر نظر شورای تبلیغ استان به منظور انسجام بخشی به فعالیت طلاب همدانی در فضای مجازی و اثر گذاری در فضای عمومی جامعه راه اندازی شده است.

سپس حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه اگر کسی غیرت دینی و تعصب به اسلام داشته باشد نمی تواند نسبت به فضای مجازی بی تفاوت باشد، گفت: حوزه های علمیه و مراجع بزرگوار در برابر توهین به مقدسات نمی توانند سکوت کنند و آن را تحمل کنند.  

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: متولیان فضای مجازی باید نسبت به این موضوع دغدغه مند وارد شوند و به صورت جدی به دنبال فراهم کردن زیر ساخت های آن باشند.

در پایان این مراسم نیز دفتر قرارگاه به صورت رسمی افتتاح شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha