پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پاسخ به نامه  اخیر سید محمد موسوی خوئینی‌ها، بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پاسخ به نامه  اخیر سید محمد موسوی خوئینی‌ها، بیانیه ای  منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: نویسنده نامه و همفکران وی باید  پاسخگوی این نابسامانی اقتصادی و گرانی افسار گستیخته باشند کسانی که به امید کدخدا از سیاست های نخ نما شده غربی تبعیت کردند و از دستورات خدای متعال در قرآن سرپیچی کردند و امروز وضعیت بد معیشتی را چون پیراهن عثمانی نموده اند و مسببین آن هر روز از گوشه ای سر در می آورند و آن را بر سر دست می گیرند و فریاد وا اقتصادا و  وامردما سرمی دهند.

 قطعا نویسنده این نامه و جریانات پشت صحنه که صدایشان از حلقوم این فریب خورده بیرون می آید، عاملان اصلی وضع موجود هستند و باید در پیشگاه خداوند متعال و ملت پاک ایران پاسخگو باشند.

اینان همان افراط گرایان و انقلابی نماهای دو آتشه آن روز ها هستند که امروز در قامت غرب گرایان برای افتادن در دامن دشمنان قسم خورده مردم عزیزمان دست از تمام اعتقادات خود برداشه اند و  نشان دادند که سعی دارند با طرح  این مسائل و نامه های سرگشاده بار دیگر دشمنان را امیدوار کنند و باب مذاکره با آمریکای جنایتکار را باز نمایند و دستاوردهای دیگر نظام را هم به دست خودشان و برای دلخوشی اربابان غربی نابود سازند. و موجبات فشار هر چه بیشتر بر مردم را فراهم آورند.

 همه امت با بصیرت نیک می دانند که هیچ کس از رهبری معظم و امام خامنه ای دلسوزتر و مردمی تر نیست؛ چنین نامه های سرگشاده ای وقتی اندک اثری داشت که رهبر بزرگوار با مذاکرات سال های گوناگون مخالف می کردند اما ایشان در عین حالیکه فرمودند خوشبین نیستم تاکید نمودند که این مذاکرات را نه تنها بی حاصل بلکه آن را مضر می دانم و فرمودند «دشمن خرش که از پل گذشت برمی گردد و به ریش شما می خندد». 

شخصیتی که تمام همت او آسایش مدام این کشور است و از سال ها قبل طراحی دشمنان در ایجاد مضیقه های اقتصادی را پیش بینی می کردند، مسئولین را نسبت به اقتصاد مقاومتی ترغیب می نمودند و مسائل اقتصادی و تولید ملی را در جامعه گفتمان نمودند رهبری معظم انقلاب است. سیاست های اقتصادی این سال ها و نامگذاری سال ها به مولفه های تولید و اقتصاد و ابلاغ راهبردها و سیاست های اقتصادی شاهد این مدعا می باشد.

مسلماً این وضع بد اقتصادی نیز با تدبیر دلسوزان نظام و انقلاب و هوشیاری مردم فهیم پایان می یابد اما نیات پلید نویسنده این نامه و همفکران داخلی و حامیان خارجی او برای مردم عزیزمان بیش از گذشته روشن خواهد شد.

والسلام علی من اتبع الهدی
علی اکبر اسماعیلی
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha