جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 907576
۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
رضوی

حوزه / حرم آقا علی عباس علیه السلام برادر امام رضا علیه السلام در شهرستان بادرود با ورود کاروان زیر سایه خورشید عطر رضوی گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مجتبی رزم آرا، مدیر کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه کاشان، با اشاره به اینکه امروز دومین روز حضور کاروان با اجرای یکصد برنامه متنوع و رعایت پروتکل های بهداشتی در این منطقه است، گفت: خدام حرم رضوی در هشتمین روز از دهه کرامت در بدو ورود به شهرستان بادرود ضمن آیین غبارروبی حرم مقدس آقا علی عباس علیه السلام، قبور شهدای گمنام مدفون در این آستان را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

وی آیین تجلیل خدام حرم رضوی از بانوان جهادگر سلامت یک کارگاه ماسک دوزی را در روستای محروم فمی از توابع شهرستان بادرود دومین برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در این شهرستان عنوان کرد و گفت: خیرین به پاس تلاش و خدمت خالصانه این جهادگران سلامت سفر زیارتی رایگان به مشهد مقدس را به عنایت امام رضا علیه السلام به ۴ نفر هدیه دادند.

به گفته وی، حضور کاروان زیر سایه خورشید در یک نانوایی و اضافه کردن نمک متبرک حرم رضوی برای پخت نان، تجلیل از کادر درمان و مدافعان سلامت از جمله دکتر عبدالمجید قربیان پزشک فعال در عرصه مقابله با کرونا و تجلیل از کارکنان یک داروخانه با اهدای متبرکات حرم رضوی و دیدار با امام جمعه شهر بادرود در مسجد امام هادی علیه السلام این شهرستان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا از دیگر برنامه های کاروان در بادرود بود.

مدیر کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه کاشان یادآور شد: موسسه خادمین حضرت رضا(ع) در کاشان هر سال دهه کرامت، مجری برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو از جمله برنامه های جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام و برنامه های حضور کاروان زیر سایه خورشید در این منطقه است.

رزم آرا، در پایان تصریح کرد: کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه کاشان متشکل از مجتبی رزم آرا مدیر کاروان، حجت‌الاسلام سید حسن میری موسوی روحانی کاروان، جواد جمشیدی دربان کشیک پنجم، علی اصغر فانی فراش کشیک هفتم و وحید متقیان فراش کشیک پنجم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha