جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سروستانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: به همت تشکل های قرآنی استان و با همکاری بنیاد علوی ۸۰۰ میلیون ریال بسته های حمایتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشکل های قرآنی استان به تبعیت از فرامین عدالت محور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقش ارزشمندی در اجرای رزمایش مواسات و یاری رساندن به محرومان و آسیب‌دیدگان ایفا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر یادآور شد: در همین راستا با کمک تشکل‌های قرآنی در مرحله اول که در ماه رمضان اتفاق افتاد حدود ۶۸۰ میلیون تومان کمک مردمی برای توزیع میان نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا جمع‌آوری کردند.

وی ادامه داد: در مرحله دوم تشکل های قرآنی استان بوشهر با همکاری بنیاد علوی مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بسته های حمایتی میان نیازمندان در دهه کرامت توزیع کردند.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت فعالان قرآنی برای تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه اضافه کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا شاهد نقش‌آفرینی گسترده گروه‌های مختلف مردم به‌ویژه فعالان قرآنی وفرهنگی در حوزه کمک رسانی هستیم.

حجت‌الاسلام سروستانی گفت: تشکل‌های قرآنی نقش مؤثری در کمک به حل مشکلات جامعه در مقاطع مختلف دارند از جمله: همکاری در ضدعفونی محلات، معابر، مساجد، راه‌اندازی کارگاه‌های دوخت ماسک و لباس‌های بهداشتی و توزیع رایگان آنها بین مردم از دیگر اقداماتی است که توسط فعالان قرآنی و جوانان جهادی این استان انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان و اتحادیه پرتلاش استانی در تهیه و اهداء بسته‌های حمایتی اظهار داشت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha