پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیوستن مدیر حوزه علمیه سمنان به پویش ماسک

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان به کمپین #من_ماسک_میزنم پیوست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان به کمپین #من_ماسک_میزنم پیوست.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره کمپین #من_ماسک_میزنم اظهار داشت: اخیرا گزارشاتی به ما رسیده که نیاز است مردم ما مراعات‌های بیشتری داشته باشند، به هر حال زحمت پیشگیری نسبت به درمان و مقابله با آن هزینه اش کم تر است.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان با بیان اینکه مردم باید همکاری کنند و در واقع همکاری مردم یعنی کادر درمان رو کمک کردن تصریح کرد: مردم باید بدانند در تابستان با توجه به گرمای هوا و اینکه باید مراقبت ها از بیماران کرونایی با پوشش های خاصی که وجود دارد همراه باشد و ساعت ها باید کادر درمانی از آن پوشش استفاده کنند که این یک کار سخت و طاقت فرسایی است.

وی افزود: اگر مردم همکاری کنند و از شیوع ویروس منحوس کرونا جلوگیری شود و از ورودی بیمارستان ها جلوگیری شود، در واقع این یک کمک بزرگی به کادر زحمتکش بهداشت و درمان است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به تصویر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله‌العالی) با ماسک که اخیراً منتشر شده است، خاطرنشان کرد: یکی از کمک هایی که می شود به کادر بهداشت و درمان داشت و از شیوع ویروس کرونا تا حد امکان جلوگیری کرد، استفاده از ماسک است و ما هم در تبعیت از حضرت آقا در راستای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا از ماسک استفاده میکنیم.

وی گفت: امیدواریم مردم همکاری کنند و ان‌شاءالله از این موج خطر نیز عبور کنیم، اخیرا هم که خبر امیدوار کننده‌ای برای ساخت واکسن در کشور منعکس شد و امید داریم همان طور که ایران اسلامی در مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشید، ان‌شاءالله در مسئله ساخت واکسن هم در جهان حرف اول را بزنیم و بیش از پیش نام اسلام و جمهوری اسلامی را سربلند نگه داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha