جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمکی

حوزه/ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، حادثه جان باختن جمعی از همکاران پرتلاش جامعه پزشکی، در پی حادثه آتش سوزی در کلینیک سینا اطهر در تهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، متن پیام تسلیت دکتر سعید نمکی که در پی جان باختن تعدادی از همکاران جامعه پزشکی در کلینیک سینا صادر شده، به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

فقدان جمعی از همکاران پرتلاش و هموطنان عزیزمان در پی حادثه تلخ آتش سوزی در کلینیک سینا اطهر موجب تاسف و تاثر و تالم بسیار گردید.

ضمن عرض تسلیت مجدد این مصیبت به خانواده‌های داغدار، همکاران شریف جامعه پزشکی و نظام سلامت و آرزوی شفا و بهبودی عاجل مصدومان این حادثه ناگوار از خداوند منان برای درگذشتگان، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزو دارم.

البته اطلاق عنوان حادثه براین واقعه و وقایعی از این دست، نافی بررسی ابعاد آن و حتی شناسایی علل، عوامل و موارد اهمال احتمالی نخواهد بود، چنانکه معاونت محترم توسعه، معاونت محترم درمان با همراهی حراست و اداره کل بازرسی وزارت بهداشت و همکاری دستگاه‌های ذیربط، موظفند در اسرع وقت گزارش کاملی از بررسی جوانب موضوع در این مرکز درمانی خصوصی و ارائه راهبردها و مداخلات پیشگیرانه از موارد مشابه را به اینجانب گزارش نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha