پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اکبر میر شکار رئیس کمیته امداد قم

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از کمک ۷ میلیارد تومانی خیرین قمی در ایام کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه اکبر میرشکار در مراسم تجلیل از خیران و طرح اطعام مهدوی که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) در قم برگزار شد، دهه کرامت و میلاد باسعادت امام هشتم (ع) را موردتوجه قرارداد و گفت: این جلسه به‌منظور قدردانی از زحمات خیرین برپاشده است تا به‌گونه‌ای از زحمات آن‌ها تقدیر شود.

وی ادامه داد: رزمایش همدلی و مواسات در سراسر کشور برگزار شد، در کمیته امداد نیز در دو بخش توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم به خانواده‌های تحت پوشش گام‌های خوبی برداشته شد.

میرشکار بیان داشت: امسال در ماه مبارک رمضان مردم قم بیش از ۷ میلیارد تومان کمک کردند که نسبت به سال گذشته رشد خوبی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در این روزها با بروز بیماری کرونا شاهد افزایش تقاضا از سوی خانواده‌ها برای قرار گرفتن تحت پوشش کمیته امداد بودیم و در همین زمینه ۸۰۰ خانواده به‌صورت کامل تحت پوشش قرار گرفتند و به بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ خانواده نیز به‌صورت موردی کمک‌هایی بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد قم افزود: در خصوص مسکن و شغل نیز در ماه‌های آینده اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تولیت حرم حضرت معصومه (س) بیان داشت: آستان مقدس حضرت معصومه (س) در ماه رمضان در کنار کمیته امداد بود و روزانه هزار پرس غذای گرم از سوی آستان در اختیار کمیته امداد قرار می‌گرفت که در بین نیازمندان توزیع می‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha