پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پرچم رضوی

حوزه/ خدام حرم خورشید هشتم در حالی که پرچم سبز رضوی را بر روی دست گسترده بودند با طنین نقاره خانه وارد یادمان گلزار شهدای گمنام قمصر پایتخت گل و گلاب ایران شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، خدام حرم خورشید هشتم، سحرگاهان در حالی که پرچم سبز رضوی را بر روی دست گسترده بودند با طنین نقاره خانه وارد یادمان گلزار شهدای گمنام قمصر پایتخت گل و گلاب ایران شدند.

طنین انداز شدن نوای دلنشین نقاره خانه همزمان با پخش «السـلام ای خـادمـان درگـه سـلطان تـوس» در لحظه ورود خدام ناخودآگاه آسمان چشمت را بارانی می کرد و مروارید اشک دلت را از این همه شور و شعور و شکوه رضوی صیقلی می داد.

خدام حرم رضوی با نگه داشتن پرچم سبز رضوی بر سر مزار شهدای گمنام و اهدای شاخه های گل سرخ بر روی قبر این مردان مرد، قاب زیبایی از شکوه و عزت و ایثار حماسی شهدا با محبت علوی را بر طاقچه دلت پرتو افشانی می کرد.

بعد از ادای احترام و گل افشانی کاروان زیر سایه خورشید بر مزار شهدای گمنام، خدام در جایگاه روبروی تعدادی محدود از شهروندان قمصری که با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی نشسته بودند مستقر شدند.

نغمه گوش نواز مدیحه سرایی مداح کاروان جواد جمشیدی دربان کشیک پنجم حرم مطهر رضوی و سخنرانی حجت الاسلام سید حسن میری موسوی روحانی کاروان از کرامات رضوی به شهید علی فتحی که اذن شهادت و رضایت مادرش را برای اعزام به جبهه از امام رضا علیه السلام گرفت درس توسل و دینداری با محبت علوی را به همه می آموخت.

توزیع نمک و نبات رضوی نیز توسط علی اصغر فانی فراش کشیک هفتم و وحید متقیان فراش کشیک پنجم حرم مطهر رضوی بین شهروندان، جسم و جانشان را بیمه کرد و برکت سفره هایشان شد.

اهدای سفر مشهد مقدس به ۹ زائر اولی و پخش عهدنامه دوستی و رفاقت با یک شهید از شهدای قمصر با حضور خدام حرم رضوی نیز نشاط معنوی ضیافت جشن مردمی زیر سایه خورشید را هویتی از جنس نور و ایمان شهادت بخشید.

حسن ختام جشن مردمی زیر سایه خورشید در پایتخت گل گلاب ایران، قرائت سلام و دعای خدام حرم رضوی «با مهر به تو از دور سلام» ثبت شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha