جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 907879
۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
تجلیل از طلاب سلماس

حوزه/ از طلاب ممتاز قرآنی و تحصیلی مدرسه علمیه امام علی علیه السلام سلماس با حضور امام جمعه این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی، طلاب ممتاز و برتر در عرصه‌های قرآنی مدرسه علمیه امام علی (ع) شهرستان سلماس امروز با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امام جمعه و یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.

حجت الاسلام طباطبایی در این مراسم با اشاره به اهمیت انس با قرآن، تصریح کرد: قرآن نور است و هر انسانی که با قرآن مأنوس باشد نورانی می‌شود، و لذا لازم است در مدارس علمیه قرآن در اولویت برنامه‌های درسی و تهذیبی باشد.

امام جمعه سلماس با تقدیر از مدیریت مدرسه علمیه امام علی (ع) به دلیل فعالیت‌های قرآنی، گفت: مدرسه علمیه سلماس سال‌هاست که در مباحث حفظ، قرائت و تفسیر قرآن فعال بوده و این نتیجه زحمات کادر مدیریتی و اساتید این مدرسه است.

 در پایان این مراسم از نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی به دلیل همکاری و تلاش در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه تجلیل شد.







انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار) IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    با درود و سلام بر امام جمعه عزیز و بزرگوار سلماس و اهالی مؤمن و شریف سلمان ، که مایه ی افتخار ند برای کشور ، ایران اسلامی ، حیفم آمد عرض ارادتی نکنم.خیلی با صفا و دوست داشتنی هستند .دوستان خوب سلماسیم یک پارچه محبتند و شرف . خدای تعالی بر این امام جمعه ی خوب عمر طویل و پر برکت و سلامتی عطاء وامام جمعه ی پیشین طاب ثراه جناب آقای غفاری را با ائمه ی معصومین علیهم الصلوة و السلام محشور کند . یاشاسین آذر بایجان شرافتلی ، مؤمن ملتی کی ایران و ایرانی سر مایه ی افتخار دیلر .