جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون

حوزه/ یک هنرمند سینما و تلویزیون، بارگاه قدس حضرت ثامن الحجج(ع) را مأمن و پناهگاه بی پناهان خواند، گفت: بارگاه حضرت رضا(ع) جای ناامیدی نیست و این آستان ملجاء و چشم امید تمام مستضعفین است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، داریوش ارجمند در مراسم جشن شکوه رضوان که همزمان با شب ولادت امام رضا(ع) با حضور زائران و مجاوران در صحن جامع رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بنده از اینکه تولیت آستان قدس رضوی در این سن و سال حرف دل من را فهمیدند و به واسطه ایشان توفیق خادمی حضرت رضا(ع) با بر تن کردن لباس ارزشمند خادمی در شب باشکوه میلاد امام رضا(ع) نصیبم شد، خوشحال هستم.

وی با بیان اینکه به نوکری و خادمی حضرت رضا(ع) افتخار می‌کنم، گفت: بنده از اینکه خادم حضرت رضا(ع) شده‌ام حقیقتا خوشحالم و به خودم می‌بالم.

خادم افتخاری حرم مطهر رضوی افزود: حضرت رضا(ع) با هجرت خویش به خراسان مِنت بزرگی بر سر خراسانی‌ها نهاده‌اند چرا که علم اهل‌بیت(ع) را همراه خود به خراسان آوردند از همین رو سرافرازی کنونی ملت را در همه عرصه‌ها مرهون این امام همام هستیم.

ارجمند با قرائت تک بیت «اغنیا مکه روند و فقرا سوی تو آیند، ای به قربان تو آقا که حج فقرایی» بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) را چشم امید فقرا خواند و بیان کرد: شب میلاد امام رضا(ع)، شب رواشدن حاجت‌هاست از همین رو به تمام دلدادگان به اهل‌بیت عصمت و طهارت که از بیماری‌های مختلف مخصوصا ویروس منحوس رنج می‌برند توصیه می‌کنم امشب از عمق وجود با قلبی مملو از عشق ولایت اهل‌بیت(ع) به حضرت ثامن الحجج(ع) متوسل بشوید تا انشاءالله با عنایت و کرامت آقا حاجت روا بشوید.

وی در مراسم باشکوه میلاد حضرت رضا(ع) از شهید حاج قاسم سلیمانی؛ خادم الرضا(ع) یاد کرد و گفت: لحظه شنیدن خبر شهادت این دلاور مرد ایرانی حقیقتا به مدت چند ساعت اشک می‌ریختم چرا که محبوب دل‌ها بودند و بسیار ناجوانمردانه ایشان را به شهادت رساندند.

این بازیگر برجسته تلویزیون با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی جمله معروفی با این مضمون که «ابتدا باید شهید شوی تا شهیدت کنند» دارند، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی آرزوی شهادت داشت و پس از سال‌ها به آرزوی دیرینه خود رسید اما  امیدوارم فرهنگ، عقیده و تفکر این سید شهیدان مقاومت در میان جوانان این کشور روز به روز ترویج یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha