جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضوی

حوزه/ اعضای کاروان زیر سایه خورشید از بیش از نیم قرن خدمات ابوالشهید حاج خلیل بهمنی، کاشانی، تأمین کننده سالانه گلاب ناب محمدی آستان قدس رضوی تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان، خدام حرم رضوی امروز ۱۳ تیرماه ۹۹ در روز میلاد با سر سعادت ثامن الائمه(ع) به منزل خیر کاشانی حاج خلیل بهمنی رفتند و ضمن تجلیل از خدمات بیش از ۵۰ سال او در تأمین گلاب ناب محمدی آستان قدس رضوی و کاروان های زیر سایه خورشید برای اهدا در سراسر کشور، یاد و خاطره همسرش بانوی خیر مرحومه تازه درگذشته حاجیه خانم شمسی احمدی را نیز گرامی داشتند.

ابوالشهید حاج خلیل بهمنی که روزگاری در دوران دفاع مقدس رزمنده بوده و از این آب و خاک دفاع کرد، امروز نیز در سنگرهای اجتماعی، فرهنگی و عرصه درمان و سلامت شهر و کشورش با خدماتش از جمله تامین جهیزیه دختران، ایجاد زمینه ازدواج جوانان، حمایت از بیماران کلیوی و دیگر فعالیت خیرخواهانه همواره نور و امید و آرامش و نشاط را به همشهریان و هموطنانش هدیه می کند.

تامین گلاب آستان قدس رضوی بویژه ارسال ۲۷۰ گالن ۲۰ لیتری گلاب ناب به مشهد برای توزیع در تمام کاروان های زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت یکی دیگر از افتخارات اوست که مایه مباهات همه کاشانیان و برکت بوستان های گل محمدی کاشان شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha