جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نخستین نماز جمعه قم در سال ۱۳۹۹

حوزه/ در آیین برگزاری نماز جمعه قم، با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه قم از خدمات جامعه سلامت استان قدردانی و لوح تقدیری به دکتر قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم اهدا شد.

در آیین برگزاری نماز جمعه قم، با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه قم از خدمات جامعه سلامت استان قدردانی و لوح تقدیری به دکتر قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم اهدا شد.

 در این لوح تقدیر آمده است:

 جناب آقای دکتر قدیر
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حوزه سلامت، از زحمات جنابعالی و همچنین ایثار و نقش آفرینی‌های پزشکان،پرستاران،کارکنان بخش بهداشت استان و کارکنان و نیروهای پشتیبانی حوزه سلامت که با به میدان آوردن تمامی توانمندی‌های تخصصی و تجربیات خود موجبات خدمت رسانی به مردم شریف شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) را فراهم آورده و در کنار حضور و تلاش نیروهای جهادی و داوطلب منشاء خیرات، برکات و اقدامات فراوانی بوده و می‌باشید  تقدیر و تشکر می نمایم.
آرزوی  سلامتی و توفیق روز افزون تمامی برادران و خواهران عزیز کادر بهداشت و درمان و توفیق روزافزون در خدمت هر چه بیشتربه مجاوران و زائران شهر مقدس قم را تحت توجّهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری حکیمانه فرماندهی معظّم کلّ قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

علیرضا اعرافی
امام جمعه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha