سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
استاد انصاریان

حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: بدون اهل‌بیت(ع) اگر به سراغ قرآن برویم منحرف خواهیم شد؛ هدایت شدگان کسانی هستند که به قرآن و اهل‌بیت(ع) درکنار هم، اعتقاد قبلی دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین انصاریان در شام میلاد امام رضا علیه السلام،  طی سخنانی که از صحن‌های حرم بانوی کرامت پخش شد، اظهار کرد: اگر حضرت معصومه سلام الله علیها یک بانوی معمولی بود هیچگاه این اندازه مورد توجه خداوند و اهل بیت(ع) قرار نمی گرفت.

وی افزود: اهل بیت(ع) به ویژه بعد از امام موسی بن جعفر علیه السلام توجه ویژه ای به حضرت معصومه سلام الله علیها داشتند و دلیل آن به خاطر وجود ارزش های معنوی حضرت بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین انصاریان خاطرنشان کرد: حضرت بعد از دفن شدن همانند خورشید دائما طلوع داشتند و انرژی معنوی منتشر نموده اند که حوزه علمیه قم یکی از برکات حضرت است.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: حضرت معصومه  سلام الله علیها، در دامن معنوی اولیاء الهی تربیت شده و قرآن کریم در اوصاف این اولیاء الهی مطالبی را ذکر نموده که بسیارمهم است.

سخنران حرم بانوی کرامت اضافه کرد: عناوین مختلف و اوصافی که خداوند برای عباد واقعی و اولیاء بیان نموده بسیار اهمیت دارد چرا که چشم  و چراغ عباد حقیقی، همین اولیاء الهی هستند و خصوصیات اختصاصی دارند.

وی یادآور شد: مصادق کامل و بارز اولیاء الهی وجود حضرات معصومین بوده و دارای اوصاف ویژه ای هستند چرا که اهل بیت(ع) در اتصال به خداوند پیشقدم هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین  انصاریان افزود: وجود مبارک اهل بیت(ع) مصداق بارز قرآن و عترت هستند که رسول خدا آن ها را در میان امت خود به یادگار گذاشته است و نسبت به آن‌ها توصیه فرموده است که از امت اسلام غافل نشوند.

وی در ادامه گفت: بدون اهل بیت(ع) اگر به سراغ قرآن  برویم منحرف خواهیم شد و گمراهی یقینی و قطعی است و هدایت شدگان کسانی هستند که به قرآن و اهل بیت(ع) با همدیگرو درکنارهم، اعتقاد قبلی دارند.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: خلقت نوری اهل بیت(ع) قبل از خلقت تمامی موجودات بوده و حضرات معصومین تسبیح خداوند را انجام می داده اند و از عقل کامل بهره مند بوده اند.

وی در پایان گفت: اولیاء الهی و حضرات معصومین ایمان  خود را مستقیما از خداوند کسب نموده اند و اصل و اساس ایمان واقعی همین ایمان اهل بیت(ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha