سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
توزیع گوشت

حوزه/ تعداد ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم گوسفندی به همت برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) قم تهیه و بین آسیب دیدگان از کرونا، در محلات محروم شهر بیرجند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در مراسم توزیع این بسته های گوشت، با بیان اینکه سومین مرحله توزیع گوشت با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) انجام می شود، گفت: در مرحله اول ۳۰۰ بسته گوشت و در مرحله دوم ۷۲ گوسفند برای سلامتی امام زمان(عج) قربانی و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه توزیع این بسته ها از شب گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: این تعداد بسته  قرار است با همکاری بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در نقاط مختلف شهر بیرجند توزیع می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در ادامه با تبریک دهه کرامت، افزود: یکی از زیبایی های کلام امام رضا(ع) در همین طرح مواسات و همدلی است.

حجت الاسلام سبزه کار همچنین از طرح طرح «سه شنبه های تکریم» در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این طرح قرار است بچه های مسجد هر سه شنبه از یک خانواده شهید سرکشی کنند.

در این مراسم همچنین از پوستر جشنواره « روح مقاومت» رونمایی شد.

انتهای پیام/ ۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha