شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رضا ابراهیمی

حوزه/ مدیر دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان گفت: هر روز بالغ بر ۵ هزار نفر به طور میانگین برای شرکت در آزمون وارد سامانه LMS این حوزه می شوند.

مهندس رضا ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از مشهد با اشاره به اینکه به طور میانگین هر روز بالغ بر ۵ هزار نفر برای شرکت در آزمون وارد سامانه LMS حوزه علمیه خراسان می شوند، ابراز کرد: به منظور حفظ سلامت طلاب، همه ظرفیت های فنی و اجرایی دفتر فناوری ذیل سامانه آموزش مجازی به صحنه آمده است تا آنان بتوانند به راحتی در آزمون های خود به صورت مجازی شرکت کنند.

وی در ادامه به بیان نکاتی در این زمینه پرداخت و اظهار کرد: تیم های فنی در دفتر فناوری اطلاعات به طور شبانه روزی، وضعیت شبکه، امنیت و پایداری سیستم را رصد نموده و در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی های لازم را انجام می دهند.

ابراهیمی با بیان اینکه معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان برای طراحی سوالات آزمون به شکلی که طلاب بتوانند با فراغت بال و بدون اضطراب در آزمون شرکت کنند، تلاش و اهتمام دارد، گفت: هر فرد بعد از ورود به سامانه LMS، لیست آزمون های خود را مشاهده می کند و با کلیک بر روی دکمه «شرکت در آزمون» در صورتی که زمان آن فرا رسیده باشد، می تواند وارد شود.

وی افزود: اگر فرد، آزمون مربوط به خود را مشاهده نکند، با زدن دکمه تغییر نقش در بالای صفحه، می بایست از انتخاب درست مدرسه و نقش سیستمی خود مطمئن شود.
مدیر دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان خاطر نشان کرد: برای هر آزمون زمان خاصی (مثلا یک ساعت) در نظر گرفته شده است و ۱۰ دقیقه هم برای ورود به سیستم و انتخاب آزمون به این زمان اضافه می شود، لذا طلاب از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: هر سه دقیقه، پاسخ های طلبه به صورت خودکار در سیستم ذخیره می شود، لذا زدن دکمه ذخیره، یک مرتبه قبل از پایان سوالات، کفایت می کند و نیازی نیست فرد برای هر پاسخ، دکمه ذخیره را بفشارد.

ابراهیمی با بیان اینکه در صورتی که کسی در خلال آزمون با قطعی اینترنت روبرو و یا به هر علتی دسترسی به سامانه قطع شد، می تواند بعد از برقراری ارتباط، در بازه امتحان، مجدد وارد آزمون شود و امتحان خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه افراد می بایست بعد از اتمام آزمون از سیستم خارج شوند تا سیستم به خاطر ازدیاد کاربران همزمان دچار اختلال نشود، گفت: نتایج آزمون بعد از طی فرآیندهای تائید، از طریق کارنامه تحصیلی در پرتال طلاب به اطلاع می رسد.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه اگر طلبه رمز خود را فراموش کرده و یا با پیام «رمز عبور شما ساده می باشد» روبرو می شود، می تواند از طریق لینک «دریافت رمز عبور جدید» (در صفحه ورود به سیستم) برای دریافت رمز جدید اقدام کند، یادآور شد: رمز جدید به شماره همراه فرد که قبلا در سیستم ثبت شده است، پیامک می شود، لذا در صورتی که شماره همراه طلبه تغییر کرده، می بایست برای ویرایش آن با واحد پذیرش مرکز مدیریت این حوزه به شماره ۳۲۰۰۸۳۳۶ (برادران) و ۳۲۰۰۸۲۶۴ (خواهران) تماس بگیرد.

وی در پایان از طلاب خواست که مشکلات فنی و یا پیشنهادات سازنده خود را از طریق سامانه ارتباط با مسئولان (واقع در پرتال طلاب در سایت حوزه علمیه خراسان) برای مدیر دفتر فناوری اطلاعات (مهندس ابراهیمی) ارسال نمایند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha