سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ حال وهوای حرم حضرت معصومه(س) در شب ولادت امام رضا(ع)

حوزه/ رؤسای سازمان‌های بسیج رسانه و بسیج هنرمندان سپاه استان قم ضمن دیدار با مسئولان مدیریت روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌‎‌بیت(س) بر لزوم گسترش تعاملات و افزایش برنامه‌های فرهنگی مشترک در حوزه‌های هنری و رسانه‌ای تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست هم اندیشی رؤسای بسیج رسانه و بسیج هنرمندان استان قم با مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت و رؤسای ادارات اطلاع رسانی و رسانه آستان مقدس در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن آمره‌ای مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر در این نشست با تبریک دهه کرامت به تشریح دستاوردهای بخش‌های مختلف روابط عمومی و شرح وظایف و خدمات ادارات روابط عمومی پرداخت و با تأکید بر لزوم تعامل و همفکری در حوزه رسانه از راه اندازی کارگروه رسانه‌ای حرم مطهر با مشارکت اصحاب رسانه در استان قم حمایت کرد.

در ادامه تاجیک، رئیس بسیج رسانه استان قم با ارائه گزارشی از برگزاری جشنواره رسانه‎ای ابوذر در دهه کرامت، گفت: با وجود سه کانون فعال در بسیج رسانه می‌توان قدم اول را در راستای آموزش و تربیت نوجوانان فعال در حوزه‌های تخصصی برداشت.

همچنین یزدی نژاد رئیس بسیج هنرمندان استان قم نیز اظهار کرد: بسیج هنرمندان بیش از ۳۲۰۰ عضو فعال و ۹ انجمن دارد که با محوریت مساجد و پایگاه‌های مقاومت کار آموزش و تربیت نیروهای متخصص را انجام می‌دهد.

در این نشست رؤسای ادارات اطلاع رسانی و رسانه حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) نیز به تشریح برنامه‌ها و خدمات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha