جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دستگیری مردی به جرم چاقوکشی و حمله به نگهبان مسجد در کالیفرنیا

‌ حوزه/ پلیس کالیفرنیا مردی را که به نگهبان مسجد شهر کالور سیتی حمله کرده و با ضربات چاقو به سر مجروح ساخته بود دستگیر کرده ، اما حاضر نشد این جنایت را در دسته  جرایم نفرت محور قرار دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  mynewsla، مردی در شهر کالور سیتی در ایالت کالیفرنیای آمریکا به جرم حمله به یک نگهبان امنیتی مسجد و چاقو زدن به او بازداشت شد؛ اگرچه پلیس کالیفرنیا حاضر نشد این حادثه را یک جنایت نفرت محور عنوان کند.

 این مرد نگهبان مسجد را با ضربات چاقو به شدت مجروح ساخته بود به طوری که وی در بیمارستان بستری شد، اما پلیس روز گذشته مدعی شد که رسیدگی به این پرونده به عنوان یک جنایت نفرت محور و با انگیزه اسلام‌هراسی نخواهد بود.

حمله در روز جمعه در ساعت ۸:۱۰ بعد از ظهر در مسجد کینگ فهد رخ داد و رائول سیسنروس ۳۶ ساله در صحنه ماجرا دستگیر گردید.

به گفته پلیس مامورانی که برای رسیدگی به حمله به مسجد اعزام شده بودند، نگهبان را پیدا کرده بودند که چندین ضربه به سرش وارد شده و به شدت در حال خونریزی بوده است.

 به گفته بازرسان پرونده، این مرد سعی داشته وارد مسجد شود و زمانی که نگهبان از ورود وی ممانعت به عمل می‌آورد به وی حمله کرده است. وی سپس با نگهبان گلاویز شده و سعی داشته سلاح گرم نگهبان را از او بگیرد. وی سپس موفق به جداسازی کلیدهای وی شده و چند مرتبه از ناحیه سر به نگهبان چاقو زده است.

نگهبان که نام وی آشکار نشده از جراحات جدی رنج می‌برد و در بیمارستان بستری شده است. به علاوه چندین نمازگزار مسجد از راه رسیده و مداخله کرده‌اند و مظنون را تا زمان از راه رسیدن پلیس خلع سلاح کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha