جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ مسئول دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی گفت: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی می تواند با انواع حمایت‌های خود سایر مؤسسات را در در رفعِ موانعِ کار و رسیدن به اهدافشان کمک کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید علی شبیری زنجانی مدیر مدرسه و مرکز فقهی امام محمد باقر علیه السلام و مسئول دفتر حضرت آیت الله شبیری زنجانی با حضور در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین بهرامی، رئیس مرکز نور دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین شبیری زنجانی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین بهرامی به ریاست مرکز و آرزوی تداوم موفقیت و منشأ اثر بودن در خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام برای ایشان، بیان داشت: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با توجه به سابقه طولانی و حمایت با ارزش مقام معظم رهبری حفظه الله جایگاه ویژه‌ای در بین مراکز فرهنگی دارد و باید حمایت مادرانه‌ای نیز برای سایر مؤسسات داشته باشد.

مدیر مؤسسه فرهنگی یاسین در ادامه افزود: در مؤسساتی همچون یاسین، بارها تصمیم به انجام کارهایی گرفته شده که در بین راه مشکلات فنی، پژوهشی و مالی به‌وجود آمده مانع از تحقق آن کارها شده که مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی می تواند با انواع حمایت‌های خود سایر مؤسسات را در رفعِ موانعِ کار و رسیدن به اهدافشان کمک کند.
 در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی نیز ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام و المسلمین سید علی شبیری زنجانی، بیان داشت: بسیار قابل تقدیر است که در بخش خصوصی از جمله مؤسسه فرهنگی یاسین نیز کارهای مؤثری در زمینه علوم اسلامی انجام می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی حرکت جمعی و هم‌افزایی بین مؤسسات فرهنگی را لازم دانست و افزود: مرکز نور بنا ندارد در فضای آی‌تی کشور در حوزه علوم اسلامی تنها حرکت‌کننده باشد بلکه ما در این مسیر به صورت جدی به‌دنبال ارتباط و همکاری با دیگر نهادهای حوزوی هستیم تا با هم‌افزایی و حرکت جمعی بتوانیم تأثیرگذارتر و قدرتمند باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha