شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 908873
۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
تجلیل از خیرین جامعه الزهرا

​​​​​​​حوزه/ خیرین جامعةالزهرا علیهاالسلام در عرصه های مختلف همزمان با دهه کرامت از سوی اداره رفاه و سلامت طلاب جامعةالزهرا علیهاالسلام تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سمیه معلمی با اشاره به قدردانی از خیرین جامعه الزهرا(س) ، اعلام داشت: به مناسبت دهه کرامت از خیرین جامعه الزهرا علیهاالسلام که در عرصه های مختلف، طلاب کم برخوردار را یاری کردند قدردانی و هدیه ای برای ایشان ارسال شد.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام گزارشی از خدمات سه سال اخیر خیرین ارائه کرد و گفت: خیرین جامعه الزهرا علیهاالسلام در زمینه توزیع بسته های معیشتی، کمک هزینه خرید و تهیه اقلام جهیزیه، بسته های غذایی، بسته های فرهنگی، اهدای پوشاک، بسته های لوازم التحریر، مساعدت های درمانی و مساعدت های نقدی و غیرنقدی دیگر فعالیت داشتند و کمک های خیرخواهانه خود را ارائه کردند.

معلمی تصریح کرد: انفاق موهبتی است که خداوند منان این موهبت را شامل هر کسی نخواهد کرد و آنانکه با روح بلند و  دلی پر محبت و دستانی گشاده، شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز میسر می سازند، به یقین در  پیشگاه حق تعالی عزیزند. لذا بر خود لازم می دانیم از تمامی خیرین محترم قدردانی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌ ویژه‌ای برای تبلیغ و جمع‌آوری کمک‌های مردمی داریم، گفت: این هدایا اول مرداد مصادف با اول ذی‌الحجه سالروز پیوند آسمانی امیرمؤمنان امام علی علیه‌السلام و حضرت زهرا علیهاالسلام به ۱۲ زوج جوان اهدا می‌شوند.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: اجرای طرح اهدای جهیزیه به نوعروسان از نخستین روز ماه‌ذی‌القعده و همزمان با میلاد کریمه اهل بیت علیهم‌السلام آغاز شد و امیدواریم این توفیق را داشته باشیم که هر سال با آغاز دهه کرامت مقدمات ازدواج زوج‌های جوان بسیاری را فراهم آوریم.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم، اهالی رسانه، خیرین و معتمدین برای مشارکت در این امر خداپسندانه، گفت: شهروندان و تمام افراد نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۸۲۸۱۶ به نام «خیرین جامعه الزهرا(س)» نزد بانک ملی واریز کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۶۳۳ تماس بگیرید.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha