شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محرومیت زدایی روحانیون

حوزه/ دبیر تشکل های جهادی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی، لازمه تسریع در امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عبدالله دارایی پیش از ظهر امروز طی سخنانی در هم اندیشی فعالان حرکت های جهادی استان قم با محوریت تعامل با کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به فرمان ۹ ماده ای مقام معظم رهبری خطاب به گروه ها و تشکل های جهادی اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب در این زمینه تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی است که قطعاً تحقق این مساله لازمه تسریع در امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی در کشور است.

وی با اشاره به این که دستگاه های حاکمیتی و دولتی باید زمینه حمایت از گروه های جهادی را فراهم کنند، گفت: به یاری خدا و در سایه هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و البته تلاش های گروه های جهادی، جامعه به شناخت خوبی از اهمیت کار جهادی دست یافته و روز به روز گفتمان جهادی در حال فراگیرتر شدن است.

دبیر تشکل های جهادی کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین افزود: در حال حاضر بسیاری از دستگاه ها و نهادها به سمت گفتمان جهادی و عمومی کردن این مساله حرکت کرده اند و کمیته امداد جزو اولین نهادها در این زمینه است که یکی از اهداف اصلی خود را بهره گیری حداکثری از ظرفیت گروه های جهادی و مردمی در راستای امر خدمت رسانی به مردم و محرومان قرار داده است.

وی با بیان این که یکی از رسالت‌های ما همکاری و هماهنگی با گروه‌های جهادی است، ابراز داشت: خوشبختانه گروه‌های جهادی تخصصی از سال‌های گذشته پا به عرصه کمک به محرومان و نیازمندان گذاشته‌اند و با حضور در روستاها و مناطق محروم به نیازمندان خدمات ارائه می‌هند و ما به دنبال هم افزایی بهتر در این جریان مبارک هستیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha