جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود نکاتی را به مردم و مسئولان توصیه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود نکاتی را به مردم و مسئولان توصیه کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمّد و آله الطاهرین سیما بقیّة الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»

در آغاز از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت بقیّةالله الاعظم روحی فداه و برای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دامت برکاته العالیه طول عمر با عزت مسألت می نمایم و برای همگان از درگاه سراسر رحمت و عنایت خداوندی توفیق عبادت و طاعت و بُعد معصیت، خدمت، صحت، سعادت و موفقیت در خواست می دارم.

در این جمعه مبارک نکاتی معروض می دارم: 

۱. همه مردم عزیز را به مراعات توصیه های بهداشتی و مراقبت های شخصی و اجتماعی درباره بیماری کرونا سفارش می کنم، بی تردید حیات و سلامت تمامی مردم عزیز و گرانقدر ارزشمند بوده و عقلا و شرعا مراقبت از آن لازم است.

از مسؤولان محترم جدیت بیشتر در اجرای دستور العمل های بهداشتی و طرح های جدید پیشگیرانه درخواست می نمایم و از تمام تلاشگران عرصه بهداشت و درمان صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

۲. بار دیگر حمایت خویش از قوه قضائیه در مبارزه با فساد اقتصادی اعلام می دارم و از تمامی مجاهدان خط مقدم این تکلیف مهم صمیمانه تشکر می نمایم و اقدامات خدا پسندانه ریاست محترم قوه قضائیه در عرصه تحول آن قوه ارزشمند و تحقق عدالت همه جانبه و امنیت پایدار و مبارزه کارآمد با فسادهای گوناگون به ویژه فساد اقتصادی حمایت کرده و سپاسگزارم.

بی تردید مخالفان با این روحیه و رویه قوه محترم قضائیه حامیان سودجوی جریان فساد می باشند.

۳. متاسفانه گرانی های اقتصادی در تمامی عرصه ها نشان از نا کارآمدی برنامه ها و مدیریت کلان سامانه اقتصاد دارد و هر روز شاهد روند رو به رشد آن هستیم.

بدین جهت تحول در عرصه اقتصاد بر اساس برنامه (اقتصاد مقاومتی) ابلاغی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) تنها راه نجات و پیشرفت است که باید مسؤولان عرصه قانون گذاری و دولت به طور واقعی و جهادی آن را اجرا نمایند.

تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری و توفیقات روز افزون خدمتگزاران صدیق نظام مقدس اسلامی و موفقیت مردم عزیز را از خداوند متعال مسالت می نمایم و یاد خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می دارم.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha