شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فصلنامه

حوزه/ به همت معاونت پژوهشی حوزه علمیه خراسان آخرین مهلت فراخوان دریافت مقالات دوفصلنامه تخصصی مطالعات اعتبار سنجی حدیث تا یکم شهریورماه ۹۹ اعلام شد.

حجت‌الاسلام سید محمد جواد سید شبیری سردبیر این دوفصلنامه تخصصی مطالعات اعتبار سنجی حدیث در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد:این فصلنامه با رویکرد علمی پژوهشی، جهت فراخوان موضوعی مقالات، محورهای «دانش رجال و اعتبارسنجی حدیث»، «روش‌شناسی پژوهش‌های رجالی» و «جریان‌های کهن و نوپدید اعتبارسنجی حدیث» را عنوان کرده است و آماده دریافت مقالات اساتید و پژوهشگران می باشد. همچنین ریز موضوعات گسترده مرتبط با هر یک از محور های کلی  که توسط کمیته علمی فراخوان تنظیم شده است در سامانه مجله قابل مطالعه می باشد.

وی افزود: مجله دوفصلنامه مطالعات اعتبارسنجی حدیث به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، با توجه به مدیر این حوزه در راستای تحول و پیشرفت در خصوص گسترش مطالعات حدیثی در قالب فعالیّت های پژوهشی، موفق به دریافت پروانه انتشار نشریه در زمینه علوم قرآن و حدیث تخصصی به شماره ثبت ۸۵۴۸۶ شده است.

حجت الاسلام سید شبیری ادامه داد: دو فصلنامه «مطالعات اعتبار سنجی حدیث» وابسته به گروه رجال پژوهی حوزه علمیه خراسان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تحقیقات حدیثی و رجالی با زمینه فعالیت در رویکرد های محتوایی کلی به مدیر مسئولی مدیر حوزه علمیه خراسان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد.

سردبیر دوفصلنامه تخصصی مطالعات اعتبارسنجی حدیث «دانش رجال و اعتبارسنجی حدیث»، «روش‌شناسی پژوهش‌های رجالی» و «جریان‌های کهن و نوپدید اعتبارسنجی حدیث» را از جمله محورهای فراخوان در این نشریه عنوان و ابراز کرد: این نشریه آماده دریافت مقالات علمی در راستای رویکردها و ریز موضوعات گسترده و کلی مرتبط با این سه محور است و آثار پژوهشگران را پذیرش می کند.

وی با بیان این که این مجله با رویکرد پژوهشی به صورت دو فصلنامه انتشار یافته و در حال حاضر نیز آماده دریافت مقالات علمی پژوهشی در رتبه علمی پژوهشی برای چاپ و انتشار در شماره های بعد نشریه خواهد بود، گفت: علاقمندان می توانند مقالات خود را به نشانی فصلنامه به آدرس vsh.journals.hozehkh.com ارسال کنند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha