جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اسماعیل امیرزاده

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: خواهران طلبه بسیجی در عرصه هایی چون مشاوره، حضور میدانی و نیز کارهای فرهنگی، حضور فعالانه تری در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قم خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل امیرزاده در گفتگو با خبرگزاری حوزه، حوزه ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: پس از جلساتی که در قرارگاه فرهنگی و اجتماعی ۱۹ دی استان قم با حضور مسئولانی از رده های مختلف سپاه و بسیج و نیز نهادها و ارگان های دیگر برگزار شد، مقرر گردید در جهت تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، از ظرفیت بسیج طلاب و روحانیون استفاده شده و به خصوص خواهران طلبه بسیجی فعال تر از قبل وارد میدان شوند.

وی افزود: در این راستا از مشاورین و مبلغین توانمند در بسیج طلاب خواهران دعوت به عمل می آید تا در زمینه مشاوره و نیز پاسخگویی به شبهات و سوالات اعتقادی در رابطه با حجاب در مکان ها، به خصوص در سطح شهر قم فعالیت خود را آغاز کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: همچنین مقرر شد خواهران و برادران طلبه و اقشار متدین جامعه حضور فعال تر و مشهودتری در بوستان ها، اماکن و معابر عمومی داشته باشند که نفس همین حضور به تقویت فرهنگ عفاف و حجاب کمک شایان توجهی می کند.

وی با تأکید بر این که باید زمینه پذیرش حجاب به عنوان یکی از مسلمات دینی را برای آحاد افراد جامعه به خوبی فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: به این منظور، علاوه بر فعالیت های فرهنگی و رسانه ای مناسب، یکی از برنامه ها تقویت جریان مبارک امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه فراموش شده است که در این خصوص نیز از ظرفیت عظیم بانوان طلبه بسیجی حداکثر بهره برداری صورت خواهد گرفت.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha