چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
زاکانی

حوزه/ در نشست مجمع جهادگران استان قم با دکتر زاکانی بر خودسازی معنوی و تخصصی شدن گروه های جهادی و تداوم آن تاکید شد .

حمیدرضا طلوعی رئیس مجمع جهادگران استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به جلسه اعضای مجمع با دکتر زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه ابتدا مجمع به وی معرفی شد، البته از اول اسفندماه که موضوع کرونا پیش آمد، آقای زاکانی در جریان امور بود به‌خصوص با تشکیل قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت (ع) ارتباط ایشان با جهادگران بیشتر هم شد.

وی ادامه داد: یک سری از مطالباتی که گروه‌های جهادی داشتند نیز در این جلسه مطرح شد مانند طرح حمایت از گروه‌های جهادی که به مجلس ارائه‌شده و تصمیم خاصی در این زمینه گرفته نشده است.

طلوعی افزود: طرح ارتباط گروه‌های جهادی با نهادهای دولتی به‌خصوص با استانداری‌ها است  که در این جلسه مطرح شد.

وی ادامه داد: در زمینهٔ حفظ قرارگاه کریمه اهل‌بیت (ع) نیز مباحثی مطرح شد که از جمله خواسته‌های ما بود.

طلوعی تصریح کرد: دکتر زاکانی نیز در این دیدار بیان کرد که باید ما به اصل انقلاب برگردیم و آرمان‌های امام خمینی (ره) را در جامعه پیاده کنیم.

وی بیان داشت: خودسازی و معرف افزایی گروه‌های جهادی موضوع دیگری بود که نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بر روی آن تأکید کرد.

 افزود: خودسازی معنوی و تخصصی شدن گروهای جهادی نیز ازجمله موضوعاتی بود که دکتر زاکانی تأکید ویژه‌ای روی آن داشت که عملیاتی شود.

وی تأکید کرد: حلقه زدن در دور ولایت و پیروی از بیانات رهبر انقلاب نیز موضوع دیگری بود که دکتر زاکانی بر روی آن تأکید ویژه‌ای داشت.

طلوعی خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارشی نیز از اقدامات گروه‌های جهادی در ماه‌های اخیر به ایشان داده شد تا از نزدیک در جریان امور قرار بگیرند.

وی ابراز داشت: جهادگران این روزها نیز در حال خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف هستند و قطعاً گروه‌های بیشتری وارد کار خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha