جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 909328
۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
شهدا

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: طی سه ماهه اول امسال ۵۲۵ تصویر و ۴۳۰ متر مربع نقاشی دیواری از شهدای استان در سطح شهر قم به تصویر کشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام حسن هنرمند در سخنانی گفت: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پراکندن عطر ایثار و شهادت در جامعه، توجه نسلهای انقلاب و انس با شهدا برنامه ریزی شده است. 

وی عنوان کرد: این تصاویر در پرتابل های دو و نیم در سه و نیم متری در ۴۰ نقطه از شهر قم در خیابانهای پرتردد و میادین شهر نصب شده است. 

حجت الاسلام هنرمند خاطر نشان کرد: همچنین تصاویر شهدا در  ۱۲ بیلبورد مربوط به بنیاد  در میادین اصلی شهر قم و ورودی‌های شهر از جمله مقابل بهشت معصومه(س)، میدان ۷۲ تن، میدان جهاد، گلزار شهدا و... نصب شده است. 

وی ادامه داد:  از ابتدای امسال تا کنون ۴۳۰ متر مربع  نقاشی دیواری با موضوع ایثار و شهادت در شهر قم انجام شده است، این نقاشی ها با مضمون ایثار و شهادت، معرفی شهدا، گذشت، پایداری، صبر و مقاومت در سطح شهر به تصویر کشیده شده است. 

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم، افزود: نقاشی شهدا در هفت نقطه از شهر و با تصویر شهدای مدافع حرم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حججی، شهدای محراب و سرداران شهید دوران دفاع مقدس  نقش بسته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha