پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عیسی جعفری

حوزه/ جمعی از مسئولان و نمایندگان همدان در پیام های جداگانه ای در گذشت عیسی جعفری نماینده مردم بهار و کبودراهنگ را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در پی درگذشت عیسی جعفری، جمعی از مسئولان و نمایندگان همدان در پیام های جداگانه‌ای در گذشت نماینده مردم بهار و کبودراهنگ را به خانواده وی و مردم این مناطق تسلیت گفتند.
 

پیام تسلیت آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون 
مصیبت درگذشت نابهنگام نماینده مردمی و پرتلاش حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ جناب آقای مرحوم "عیسی جعفری" مایه اندوه و تاسف فراوان است.

مرحوم "عیسی جعفری" منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان ساعی، پرتلاش و پیگیر در خانه ملت بود که تعهد و روحیه مطالبه‌گرانه وی بر کسی پوشیده نبود که پیش از این نیز در دوره هشتم مجلس توانسته بود اقدامات و گام‌های مهمی را در راستای رفع محرومیت‌ها و مطالبات مردم حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ بردارد که متاسفانه به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا فرصت خدمت به مردم در مجلس انقلابی یازدهم را پیدا نکرد و دار فانی را وداع و دعوت حضرت حق را لبیک گفت.  

اینجانب مصیبت درگذشت اندوهگین این خدمتگزار صدیق، مردمی و انقلابی را خدمت همسر و خانواده بزرگوارشان، مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ، رئیس و نمایندگان محترم مجلس دوره یازدهم، دوستان و آشنایان ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند یکتا برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.


پیام تسلیت سید سعید شاهرخی، استاندار همدان:

خبر تلخ درگذشت آقای عیسی جعفری نماینده مردم شریف شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، باعث تاسف و تالم فراوان شد.

این نماینده محترم در تمام دوران مدیریتی و کاری خود همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت و در کسوت نمایندگی مردم، نماینده‌ای فعال، سخت‌کوش و مسئولیت‌پذیر بود که برای همیشه یادشان در اذهان مردم ماندگار و نام نیک‌شان به عنوان خدمت‌گذاری صدیق به یادگار خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت را به همکاران ایشان در قوه مقننه، مردم شریف استان همدان به ویژه مردم شهرستان بهار و کبودرآهنگ و خانواده بزرگوار و محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان سلامتی و شکیبایی مسئلت دارم.

پیام تسلیت حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
مطلع شدیم بار دیگر مردی از تبار دفاع مقدس و عرصه‌های نبرد که پس از جنگ در سنگر مدیریت کشور راه رفیقان سفر کرده‌اش را می‌پیمود و کمر همت بر رفع مشکلات مردم را محکم کرده و با حضور در سنگر مجلس پیگیر مسائل مردم شریف بهار، کبودرآهنگ و لالجین و روستاهای اطراف بود، امروز به رفیقان سفر کرده‌اش پیوست و دل‌های مردم این شهرستان‌ها و همکارانش را در مجلس شورای اسلامی جریحه‌دار نمود. اما مردم بهار، کبودرآهنگ و لالجین و خانواده محترم ایشان بدانند راه برادر عزیزمان عیسی جعفری ادامه دارد و کار مردم هم بر زمین نمی‌ماند.

ما نمایندگان بار بر زمین مانده همکار سفر کرده‌مان را به دوش کشیده و در کنار شما مردم عزیز خواهیم ماند، تا ذره‌ای از آلام شما را التیام بخشیم. قطعا جای آن عزیز پر نمی‌شود اما با توکل برخدا و یاری مردم شریف بهار و کبودرآهنگ امور بر زمین مانده این مردم عزیز را، در حد توان در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌نماییم.

 تسلیت حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

با تاسف و تاثر، درگذشت همکار گرامی و دلسوز، جناب آقای عیسی جعفری را به محضر مردم شریف استان همدان، بویژه مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ، خانواده‌های معزز شهدا و خانواده ارجمند ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبرجمیل مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha