شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان درگزین

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان درگزین با حضور آیت الله موسوی اصفهانی، ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولین شهرستان های رزن و درگزین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) شهرستان درگزین با حضور آیت الله موسوی اصفهانی، ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولین شهرستان های رزن و درگزین در این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، حجت الاسلام سید مجید حسینی به عنوان سرپرست مدرسه معرفی و از زحمات حجت الاسلام محمود حمزه پور تقدیر شد.

گفتنی است، مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع)(مهدیه سابق) در سال ۱۳۵۲ توسط حجت الاسلام والمسلمین احدی، امام جمعه وقت شهر قروه درگزین تأسیس شد و سال‌های متمادی طلاب و فضلای بزرگی، از این مدرسه فارغ التحصیل شده‌اند، اما به خاطر مشکلات اقتصادی، بیش از یک دهه تعطیل شد، تا این که در سال ۱۳۸۵ به همت امام جمعه وقت، حجت الاسلام محمدی سبزواری و حمایت مردم متدین شهر قروه درگزین با پذیرش چند نفر از طلاب مبتدی منطقه، دوباره در همان مکان سابق احیاء شد.

در بهمن ماه سال ۱۳۸۸ نیز فاز اول ساختمان جدید با مساحتی بالغ بر ۲۵۰۰ متر مربع با حضور آیت الله طه محمدی نماینده وقت ولی فقیه در استان همدان، آیت الله موسوی اصفهانی و جمعی از مسئولان و علمای منطقه رسماً افتتاح و آغاز به کار کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha