جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عیسی جعفری

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی مقیم قم در پیامی درگذشت نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، خانواده آن مرحوم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم و مردم بهار و کبودراهنگ تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی مقیم قم، در پیامی درگذشت نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، خانواده آن مرحوم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم بهار و کبودرآهنگ تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تالم با خبر شدیم بار دیگر انسانی خدوم و مخلص و چهره ای َآشنا از دیار دارالمجاهدین همدان، نماینده معزز مردم ولایتمدار بهار و کبودرآهنگ، مرحوم فقید جناب آقای عیسی جعفری نماینده حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ در مجلس یازدهم آسمانی شد و از میان دوستان و آشنایان به سوی معبود خویش پر کشید.

آری ویروس کرونا مهلت نداد تا از برنامه‌ها و اهداف آن خدمتگزار سابق در کسوت نمایندگی بیش از چند ماه حوزه انتخابیه ایشان بهره‌مند گردد، اما یاد و خاطره خدمتگزاری این نماینده محترم در آن حوزه انتخابیه همواره در اذهان مردم غیور منطقه ثبت و ضبط است.

برای ایشان علو درجات و برای آن مردم شریف اجر و صبر و پاداش از خداوند خواهانیم.

ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان و همشهریان همدانی به ویژه مردم شریف بهار و کبودرآهنگ، رحلت این نماینده فقید را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم و خصوصا عموم مردم همدان تسلیت عرض می‌نماییم.

غفر الله له و لنا
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی مقیم قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha