جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ارزیابی اساتید

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان اعلام کرد: ارزیابی متقاضیان تدریس در مدارس علمیه خواهران در شهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، «خانم زهرا جمالیزاده» با اعلام این خبر بیان کرد: به منظور ارزیابی متقاضیان تدریس در مدارس علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹، جلسه ارزیابی متقاضیان تدریس، با حضور اساتید ارزیاب حجت الاسلام مجتبی ارشاد و حجت الاسلام مهدی ناطقی، در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: جذب اساتید به صورت سالانه انجام می شود و مدیران مدارس با توجه به برنامه آموزشی دو نیمسال تحصیلی، اساتید مورد نیاز خود را شناسایی و در قالب متقاضیان تدریس معرفی می کند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان با بیان این که این ارزیابی به مدت چهار روز به طول انجامید، گفت: ارزیابی متقاضیان از روز شنبه ۲۱ تیر آغاز شد و در روز سه شنبه ۲۴ تیر به پایان خواهد رسید که در این راستا، ۲۶ نفر آمادگی خود را برای تدریس در مقطع سطح ۲ در حوزه علمیه خواهران اعلام کردند.

جمالیزاده خاطرنشان کرد: متقاضیان تدریس، در گرایش فقه و اصول، عقاید و کلام، ادبیات عرب، فلسفه و منطق، تاریخ، اخلاق، زن در اسلام و ... مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی گفت: جلسه ارزیابی متقاضیان در دو بخش علمی و مهارتی انجام پذیرفت و متقاضیان تدریس ضمن ارزیابی علمی، به تدریس آزمایشی سرفصل های تعیین شده نیز پرداختند تا علاوه بر سطح علمی، میزان تسلط بر متن و موضوع، فن بیان، مهارت های تدریسی، نحوه ارتباط با مخاطب آنان مشخص شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان ۲۵/۵/۹۹ را زمان نهایی اعلام پذیرفته شدگان اعلام کرد که در سامانه اساتید قابل مشاهده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha