شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فراخوان پذیرش در مؤسسه بین المللی مطالعات اسلامی

حوزه/موسسه بین المللی مطالعات اسلامی در سطح چهار به زبان انگلیسی برای سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، موسسه بین المللی مطالعات اسلامی در سطح چهار به زبان انگلیسی برای سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانش پژوه می پذیرد.

بر اساس این گزارش: داشتن تابعیت ایرانی، حداکثر سن ۳۵سال، ملبس بودن به لباس روحانیت، اشتغال به تحصیل در حوزه های علمیه، داشتن انگیزه کافی جهت فعالیت در عرصه ی بین الملل، ثبت نام در در سایت موسسه مطالعات اسلامی و اتمام سطح ۳ یا کارشناسی ارشد دانشگاه از جمله شرایط عمومی پذیرش می باشد.

همچنین تسلط به زبان انگلیسی در مکالمه ی پیشرفته، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه ی علمی، شرکت در اردوی سه روزه ی پذیرش، تعهد به اختصاص وقت کافی به برنامه های موسسه، تعهد به تحصیل همزمان در مراکز رسمی دیگر، تعهد به انجام فعالیتهای مرتبط با موسسه برابر با مدت تحصیل از جمله شرایط اختصاصی پذیرش داوطلبان است.

اعطای مدرک رسمی سطح چهار حوزه ی علمیه در رشته ی تحصیلی مطالعات اسلامی، برگزاری کارگاههای تخصصی علمی-پژوهشی داخل و خارج از کشور با همکاری دانشگاههای بین المللی، بهره مندی از اساتید زباندان و توانمند حوزه و دانشگاه و استفاده از فضای آموزشی، بهره مندی از کتابخانه تخصصی و مشاوره های آموزشی و پژوهشی و همچنین حمایت از آثار پژوهشی، اجرای کلاس های آموزشی دوره به زبان دوم، اعطای کمک هزینه تحصیلی از جمله امتیازات پذیرفته شدگان است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.iiis.ir  و جهت ثبت نام به نشانی http://yun.ir/sjnju۹ مراجعه کنند یا با شماره ی ۰۲۵۳۲۹۲۳۶۴۴ تماس بگیرند.

گفتنی است: آخرین مهلت ثبت نام تا ۲۷ تیرماه می باشد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha