سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محمد زاده حجت الاسلام علی نژاد

حوزه| حجت‌الاسلام محمدزاده، با بیان اینکه انتخاب حجت الاسلام علی نژاد، به پیشنهاد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و تأیید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بوده است، گفت: از همان ابتدای طرح موضوع تغییر در مدیریت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، با انتخاب حجت الاسلام علی نژاد موافقت شده و در طول این مدت، هیچ شبهه یا نکته‌ای به انتخاب وی وارد نشده بود.

حجت الاسلام محمود محمد زاده، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اتمام دوره خدمت وی در این جایگاه و معرفی یک شخصیت انقلابی برای مدیریت جدید شورا، اظهارداشت: حجت الاسلام علی نژاد، یکی از روحانیون برجسته در استان خوزستان است و تاکنون اقدامات بسیار مهمی در این استان انجام داده است.

وی با بیان اینکه انتخاب حجت الاسلام علی نژاد، به پیشنهاد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و تأیید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بوده است، گفت: از همان ابتدای طرح موضوع تغییر در مدیریت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، با انتخاب حجت الاسلام علی نژاد موافقت شده و در طول این مدت، هیچ شبهه یا نکته‌ای به انتخاب وی وارد نشده بود.

حجت الاسلام محمد زاده، تصریح کرد: ازآنجایی‌که شخصیت جناب حجت الاسلام علی نژاد، برجسته و در تراز بود، بحمدالله مراحل گزینش وی، در کمترین زمان ممکن صورت گرفت.

وی در پایان گفت: حجت الاسلام جلیل علی نژاد، یکی از شخصیت‌های برجسته در حوزه فرهنگ و سایر مسئولیت‌های اجرایی است که تاکنون، کمتر کاری را سراغ دارم که به وی سپرده شده و از عهده انجام آن برنیامده باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha