پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

حوزه/ حجت‌الاسلام تقوی گفت: اگر این اتفاق کرونا تداوم پیدا کند، به همه زحماتی که در طول این ۴۰ سال کشیده شد، آسیب وارد می شود و برای حل این مسئله در محرم نیازمند یاری حوزه علمیه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی تقوی در دیدار رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها با آیت الله اعرافی که در دفتر مدیریت حوزه علمیه برگزار شد، عنوان کرد: مساجد دانشگاهی و مراسم ها قبل از کرونا بسیار شلوغ می شد، اما به دلیل کرونا با خلوتی مواجه هستیم و ما نگران هستیم که رفتار دانشجوها نسبت به مساجد به مرور زمان تغییر پیدا کند.

وی افزود: ما برای این مسئله نیازمند تبلیغ مجازی هستیم و هم حوزه و هم دانشگاه باید نگاه خود را به مسئله تبلیغ تغییر دهد.

معاون رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: ۷۰۰ گروه از مبلغان برای ماه مبارک رمضان شناسایی شدند تا در محیط های دانشگاهی قرار گیرند و بیش از ۱۴۵ هزار دانشجو با آن ها در ارتباط بودند.

وی مطرح کرد: اگر این اتفاق کرونا تداوم پیدا کند، به همه زحماتی که در طول این ۴۰ سال کشیده شد، آسیب وارد می شود و برای حل این مسئله در حال حاضر محرم را داریم و نیازمند یاری حوزه هستیم.

معاون رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها اضافه کرد: قشر مذهبی دانشگاه ها در حال حاضر از هم گسیخته شده اند و در شرایط کرونا فعلا فضای مجازی محیط مناسب برای تبلیغ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha