جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: دشمن آمریکایی صهیونیستی با استفاده از مزدوران داخلی خود سعی در ایجاد اغتشاش در کشورهای مقاومت دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، نماینده ولی فقیه در سوریه حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری در خطبه های این هفته نماز جمعه دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار گردید با اشاره به نقشه دشمن آمریکایی صهیونیستی برای نابودی محور مقاومت، ابراز داشت این نقشه ها با شکست شدید مواجه شده است.

وی ادامه داد: آنها می دانند محور مقاومت روز به روز قوی تر خواهد شد لذا با استفاده از مزدوران داخلی خود سعی در ایجاد اغتشاش در کشورهای مقاومت دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی تاکید کرد: دشمن وقتی در میدان جنگ نظامی شکست خورد وارد میدان جنگ اقتصادی شده است که در این میدان هم به حول و قوه الهی و با همکاری کشورهای دوست منطقه، به زودی شکست خواهند خورد.

تولیت مصلی حرم حضرت زینب عنوان کرد: تجربه ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران نشان داده است ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی و شکست دشمن است.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس در این کشور، اظهار داشت: این انتخابات از اهمیت فراوانی برخوردار است و مشارکت خوب مردم سوریه در این انتخابات باعث وحدت و پیشرفت سوریه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha