جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب

حوزه/ در راستای سلسله تولیدات فکری و فرهنگی آستان مقدس کاظمین علیهما السلام کتابی با عنوان جامعه از نگاه مرجعیت (المجتمع فی عیون المرجعیة) منتشر شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه به تازگی و در راستای سلسله تولیدات فکری و فرهنگی آستان مقدس کاظمین علیهما السلام کتابی با عنوان جامعه از نگاه مرجعیت (المجتمع فی عیون المرجعیة) منتشر شد.

این کتاب شامل مجموعه ای از فتواها و استفتاءات و رهنمودها و توصیه های حضرت آیت الله سیستانی است که در صفحات خود همچنین به موضع گیری ها و بصیرت ایشان در دعوت به صلاح و اصلاح و حساسیت فراوان ایشان نسبت به مسائل سرنوشت ساز عراق اشاره کرده است.

نویسنده علاوه بر این به دیدگاه آیت الله سیستانی در تحکیم مبانی اساسی و حفظ ساختار و نظم جامعه از راه نصیحت و رهنمود و آگاه سازی مردم با هدف ایمن ساختن جامعه در برابر تبلیغات منحرف اخلاقی و بی دینی اشاره کرده است و ایشان را همچون یک نگهبان و حامی مصالح تمام جامعه عراق بدون استثنا برشمرده است که هدفی جز محافظت از جان مردم و وحدت جامعه ندارد.

آستان مقدس امامین کاظمین نیز اعلام کرد با توجه به مطالب و موضع گیری های مهمی که در این کتاب جمع آوری شده است، حجت الاسلام و المسلمین حیدر حسن الشمّری تولیت آستان مقدس کاظمین(ع) بر آن شد این کتاب را چاپ کند تا همه از آن بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha