جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دعا

حوزه/ آقای گلپایگانی به من فرمودند در تهران مریض شدم و در بستر افتاده بودم. یک روز رو کردم به جانب حضرت رضا (علیه السلام) گفتم آقا! مدت چهل سال تمام نماز شب و نافله نیمه شبم را پشت درب صحن سجاده پهن کردم در سرما و گرما خواندم تا درب باز می شد و داخل حرم می شدم حالا در این بستر افتاده ام به من عنایتی نمی فرمایید؟ ناگاه در همان حال بیداری دیدم ...

به گزارش خبرگزاری حوزه، یکی از اعمالی که سفارش بسیاری بر آن شده است، اقامه نمازشب می باشد که در این راستا داستان هایی از نمازشب ائمه (ع) و بزرگان دین در شماره های مختلف تقدیم نگاه شما خوبان خواهد شد.

  

- نماز شب در طول چهل سال

حضرت آیت الله وحید خراسانی در ضمن درس که نویسنده از نوار آن را منتقل کرده ام، فرمودند مرحوم حاج شیخ حبیب الله گلپایگانی که در مشهد مقدس معروف و شخصیت مورد اعتمادی بودند.

سالها در مسجد جامع گوهرشاد به اقامه جماعت اشتغال داشتند. اهل علم و طلاب علوم دینیه (که نویسنده خود شاهد آن بوده ام) معمولا پشت سر ایشان نماز می خواندند. آقای وحید فرمودند من خودم بیست سال تحت سرپرستی ایشان در مدرسه حاج حسن بودم.

آقای گلپایگانی به من فرمودند در تهران مریض شدم و در بستر افتاده بودم. یک روز رو کردم به جانب حضرت رضا (علیه السلام) گفتم آقا! مدت چهل سال تمام نماز شب و نافله نیمه شبم را پشت درب صحن سجاده پهن کردم در سرما و گرما خواندم تا درب باز می شد و داخل حرم می شدم حالا در این بستر افتاده ام به من عنایتی نمی فرمایید؟

ناگاه در همان حال بیداری دیدم در بستان و باغی در خدمت حضرت رضا (علیه السلام) هستم. ایشان از داخل این باغ یک گل چیدند و بدست من دادند، آن گل را بوییدم و حالم خوب شد. آن دستی که حضرت رضا (علیه السلام) به آن دست گل دادند چنان با برکت شد که بر سر هر بیماری می کشیدم رفع مرض می گردید.

آقای وحید فرمودند: خود حاج شیخ فرمودند ابتدا با یک دست کشیدن رفع بیماریهای صعب العلاج می شد ولی بعدا که با این دست با مردم مختلف مصافحه کردم آن برکت اول را از دست داد. حالا باید بعد از دست کشیدن دعاهای دیگری را ضمیمه کنم و بخوانم تا شفا پیدا کند.

آقای وحید می فرمودند: بیمارهای مختلفی بدست ایشان شفا یافتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ارزوی مرگ IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    سلام منم برای بیماریم نماز شب خوندم ولی شفا پیدا نکردم طوری که الان ارزوی مرگ میکنم
  • ارزوی مرگ IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    2 0
    من بیماری داشتم بیشتر از چهار ماه نماز شب خوندم و چله نماز شب گرفتم ولی شفا پیدا نکردم درحالی که ایت الله قاضی گفتن اگه دنیا میخوای نماز شب بخون و اگه اخرت میخوای نماز شب بخون من که نمیتونم بری کنار قبر ایت الله قاضی ولی اگه کسی توفیق زیارت قبر ایشون رو داشت از جانب من بهشون بگه ادم بزرگ ها یا حرف نمیزنند اگه هم حرف میزنند پای حرفشون هستند من واقعا خسته شدم از اینکه به نتیجه ای نرسیدم ادم وقتی با نماز شب به جایی نمیرسه دیگه با هیچ روشی نمیتونه به نتیجه برسه و دنیا بنظرم به اخر رسیده دیگه هم نگید اگه دنیا میخواید نماز شب بخون و اگه اخرت میخوای نماز شب بخون چون ادم الکی دلش خوش میشه
    • میلاد IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      0 0
      سلام برادر یا خواهر بزرگوارم خدا ان شاء الله شفا و صبر بده بهتون. نا امید نشید و ادامه بدید حتما خدا نظر لطف میکنه بهتون. واینکه نماز شب رو صرفا نخونید برای شفای بیماری. بخونید برای بهتر شدن حال دلتون. منم با یه بیماری تقریبا بدون علاج سپری میکنم و امیدوارم داخل نماز شب خدا بهم شفا بده. حالا اگه ام نداد پس حتما صلاحمه. همه چیم دست خداست حالا یا دلش میخواد شفا میده یا نمیخواد. من تسلیم امرشم