سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مسلمانان کالیفرنیا هزاران ماسک بهداشتی میان مردم توزیع کردند

 حوزه/ در حالی که بحران کرونا در برخی ایالات آمریکا رو به وخامت گذاشته، هم اکنون تهیه تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک برای آن‌ها به یک چالش تبدیل شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، مسلمانان آمریکایی در ایالت کالیفرنیا اقدام به توزیع ماسک بهداشتی به صورت رایگان در میان مردم کردند.

هم اکنون تهیه تجهیزات بهداشتی یک چالش رو به رشد در جوامع مختلف در سراسر ایالات متحده است. پس از وخیم‌تر شدن اوضاع در بحران کرونا، گاوین نیوسوم فرماندار کالیفرنیا از مردم خواسته برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا ماسک صورت بزنند.

اعضای ائتلاف مسلمانان برای آمریکا روز چهارشنبه ۱۵ جولای گردهم آمدند و ۷ هزار و ۵۰۰ ماسک با قابلیت استفاده مجدد را بین مردم و همشهریان توزیع کردند.

آن‌ها ماسک های قابل استفاده مجدد با کیفیت بالا را در یک مراسم اهدای غذای رایگان به کودکان پخش کردند.

گفتنی است در بحران کرونا بسیاری از مسلمانان در کشورهای غربی از این شرایط برای فعالیت‌های خیرخواهانه و بشردوستانه بهره برده‌اند. گروه‌های مسلمان در کشورهای مختلف نیز برای تهیه تجهیزات بهداشتی به کارکنان بیمارستانی کمک رسانی نمودند.

برای مثال دو سازمان عام المنفعه اسلامی در بریتانیا با همکاری هم، ۱ میلیون ماسک به مردم بیرمنگام ارائه دادند.

یوسف بالیوک ، بازرگان مسلمان بریتانیایی ، در ماه مارس ۲۰۰ هزار یورو به کارمندان بیمارستان اهداء کرد و موفق شد ۱ میلیون یورو نیز برای اهداء از میان مردم جمع آوری کند.

در ماه آوریل ، بنیاد مسجد حمزه المحمود در مینه سوتا به طور داوطلبانه دوخت ۱۵۰۰ ماسک خانگی برای بیماران کم خطر و کارکنان غیر پزشکی را انجام داد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha