سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جوانان مسلمان مالاوی به نگهبانان بی‌بضاعت پتو و لباس گرم دادند + تصاویر

حوزه/ اتحادیه جوانان مسلمان در جمهوری مالاوی در جنوب شرق آفریقا، در یک ابتکار بشردوستانه، به نگهبانان فقیر که شب‌ها امنیت منطقه را حفظ می‌کنند، ژاکت و پتو و دیگر لباس‌های گرم را هدیه دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  nyasatimes، اتحادیه جوانان مسلمان، یک شاخه بشردوستانه از سازمان مسلمانان در کشور جمهوری مالاوی در جنوب شرق آفریقا، چهارشنبه شب، میان مردم و نگهبانان شب که در اماکن تجاری مشغول پاسبانی بودند، لباس گرم توزیع کردند.

اعضای این جنبش در یک شب بسیار سرد، از ساعت ۹ شب اقدام به اهدای پتو، ژاکت‌های گرم، جوراب و کلاه‌های پشمی به نگهبانان کردند و از آن‌ها برای زحمات‌شان در حفظ امنیت شهری تشکر و قدردانی کردند.

طلحا مستر، سرپرست هماهنگی پروژه می‌گوید زمانی که برای دادن کالاها به پیش آن‌ها رفتیم بسیار خوشحال و سورپرایز شدند.

مستر گفت: ما در هفته‌های گذشته نیز لباس‌های گرم را به یتیم‌خانه ها و مولانج و فالومب اهدا کردیم و قصد داریم ابتکار مشابهی را هفته آینده در زومبا داشته باشیم.

به گفته وی گروه همچنین طرحی را برای کمک‌رسانی به زندان‌ها دارند.

مستر افزود: ما تصمیم گرفتیم به نگهبانان در فصل زمستان کمک برسانیم زیرا بیشر آن‌ها توانایی مالی خرید لباس گرم را ندارند. آن‌ها نقش بسیار مهمی را در حفظ امنیت ما به عهده دارند تا ما بتوانیم در بستر گرم‌مان با آرامش بخوابیم. بنابراین برای آنکه آن‌ها بدانند ما قدر زحمات‌شان را می‌دانیم تصمیم به راه اندازی این ابتکار گرفتیم.

لازم به ذکر است اتحاد جوانان مسلمان در سال ۲۰۱۴ به صورت یک گروه واتساپی تشکیل شد که بعدها به یک نهاد بشردوستانه تبدیل گردید و تاکنون بیش از ۶۰ پروژه خیریه از جمله بازدید از بیمارستان‌ها، زندان‌ها و درخت‌کاری را اندازی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha