شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 910331
۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
انتخابات مداحان

آئین انتخابات مجمع مداحان شاخص استان بوشهر در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، انتخابات مجمع مداحان شاخص استان بوشهر امروز با حضور حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و مداحان شاخص استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام سروستانی در این جلسه در سخنانی بسترسازی لازم جهت ارتقاء سطح کیفی دانش مداحان، گسترش کیفی مجالس و مداحی های الگو، ساماندهی مداحان در رده‌های مختلف سنی و فنی، کادرسازی جامعه مداحان و ارتقاء سطوح مداحی همچنین بسترسازی جهت تقویت مراکز آموزش مداحی را از جمله اهداف تشکیل کانون مداحان استان عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مداحی از موضوعات مهم و استراتژیک در حوزه سلامت معنوی جامعه است و مقام معظم رهبری تکلیف مداحان و روحانیت را یکسان تعریف کرده اند و در این راستا مسئولیت سنگینی برعهده شما مداحان است و هر دو مجاهدان در یک سمت حرکت می‌کنند.

در این جلسه پس از برگزاری انتخابات و اخذ رأی از مداحان شرکت کننده، غلامرضا ابراهیمی با ۱۰، مصطفی گراشی با ۱۰ و علیرضا پولاد با کسب ۸ رأی به عنوان سه تن از مداحان شاخص استان جهت عضویت در کانون مداحان انتخاب شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha