پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شکر زاده

کارشناس فرهنگی و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و تأثیرگذاری مطلوب در این باره، نیازمند اجرای طرح های خلاقانه و به روز است.

نرجس شکرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که توجه به مساله عفاف و حجاب نباید تنها منحصر به یک روز یا یک هفته باشد، اظهار داشت: ما اگر در زمینه کارهای فرهنگی و رسانه ای به اصل خلاقیت و به روز بودن به درستی توجه کنیم و برای این مساله برنامه هدفمند و مستمر داشته باشیم، قطعاً در آینده ثمرات خوب آن را هم خواهیم دید.

وی افزود: از آن جا که تأثیر فعالیت های فرهنگی در درازمدت خود را نشان می دهد، لذا ما هم باید در کنار برنامه های کوتاه مدت و میان مدت، برنامه ها و طرح های بلندمدت برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشیم، منتهای مراتب این کار باید توأم با خلاقیت و توجه به مسایل روز جامعه با چاشنی آینده نگری باشد.

مسئول گروه جهادی شهیده بنت الهدی صدر همچنین در خصوص فعالیت های فرهنگی این گروه در هفته عفاف و حجاب گفت: ما به همین منظور در این هفته در سه مسجد شهر مقدس قم برای گروه های سنی مختلف دختران و مادران برنامه داشتیم که به لطف الهی با استقبال خوب آن ها نیز همراه شد.

وی یادآور شد: برگزاری کارگاه مشاوره و کارگاه عفاف و حجاب ویژه دختران نوجوان و جوان، همچنین کارگاه روابط همسران و نیز کارگاه آشنایی با مهارت های کار با کودک ویژه کودکان تا ۹ سال از جمله این فعالیت ها بوده است، ضمن آن که در همین ایام برنامه های دیگری چون مسابقه فرهنگی و بازی و اهدا جوائز نیز داشته ایم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha