شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 910443
۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمدحسن طباطبایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمدحسن طباطبایی، مدیر مدرسه علمیه الحجه(ع) مشهد، دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، عالم وارسته حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید محمدحسن طباطبایی از اساتید باسابقه حوزه علمیه مشهد و مدیر مدرسه علمیه الحجه (ع)، ساعتی قبل در سن ۷۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی که از محضر علمی استاد صالحی، ادیب نیشابوری و سید ابراهیم حجازی بهره برد و سال‌ها در جهت شکوفایی احکام نورانی اسلام و ترویج معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام مشغول تدریس و تبلیغ بود، در سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (علیه‌السلام) به دیارباقی شتافت.

مرحوم طباطبایی که از مقلدان و مبلغین حضرت امام خمینی (ره) بود، مبارزات سیاسی خود را قبل از انقلاب علیه رژیم ستم شاهی از نجف اشرف شروع کرد و بعد از انقلاب خدمات ممتاز و ماندگاری در حوزه‌های علمی، اجتماعی و تربیتی از خود بر جای گذاشت.

پیکر این عالم ربانی، فردا (اول مرداد ۹۹)، ساعت ۹ صبح از مدرسه علمیه الحجه(ع) واقع در میدان شهدا (شیرازی ۲۱) به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) تشییع می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    من سالها قبل شاگرد ایشان بودم... اما ایشان با توجه به یک تهمت نا روا از ادامه تحصیل من در حوزه ممانعت به عمل آوردن.... امروز به صورت کاملا تصادفی به اسم مدرسه علمیه الحجة اشاره کردم وبا خبر فوت ایشان مواجه شدیم مانده ام که این تقارن را چگونه تفسیر کنم.