جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم عزت حبیبی - یزد

حوزه/مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(س) اردکان گفت: عفاف و حجاب اختصاص به یک هفته و یک روز ندارد، بلکه موضوع همیشگی و ضروری برای ارتقای سلامت جامعه است.

خانم عزت حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، موضوع عفاف و حجاب را اختصاص به یک هفته و یک روز ندانست، بلکه آن را موضوع همیشگی و ضروری برای ارتقای سطح عفاف و حجاب همراه با برنامه ریزی فکری و عملی دانست.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که به واسطه شیوع کرونا برگزاری نمایشگاه ها کاهش یافته است، تولید عکس‌نوشته از نکات آموزنده و احادیث اهل بیت (علیهم السلام) به صورت نمایشگاه حضوری و چه فعالیت در فضای مجازی می‌تواند در ترویج و تبلیغ فرهنگ حجاب کارساز باشد و به عنوان اثر ماندگار برای بهره مندی در سال های آینده نیز کاربرد داشته باشد.

مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول خواهران فاطمة الزهرا(س) اردکان، همکاری بانوان طلبه در رفع ناهنجاری‌های جامعه را خواستار شد و تلاش در این زمینه را نه فقط ویژه مبلغات و طلاب بلکه آن را بر همه کسانی که خواستار گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هستند؛ لازم دانست.

خانم حبیبی گفت: در حاشیه امتحانات پایان ترم و به مناسبت هفته گرامیداشت عفاف و حجاب نمایشگاه تصویری به همت بانوان فعال نقطع کارشناسی ارشد سطح سه حوزوی با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اسلامی برگزار شد.

وی برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوعات حجاب و عفاف در آسیب‌شناسی و آموزش به مخاطب را خوب توصیف کرد و افزود: در نمایشگاهی که در هفته عفاف و حجاب برپا شد با رعایت نکات بهداشتی، بنرهایی با نوشته‌هایی از نکاتی حکمت‌آموز در موضوع حجاب با هدف ایجاد خلاقیت‌هایی در راستای اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف و ایجاد انگیزه به مبلغین در این عرصه تهیه و در معرض نمایش قرار گرفت.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha