پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر از نشست هم اندیشی با واحد قرآن و عترت آموزش و پرورش اشکذربرای تقویت فرهنگ نماز در مدارس دخترانه شهرستان خبر داد.

زینب غفوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، گفت: روز سه شنبه نشست مشترکی با حضور مسئولان واحد قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان اشکذر با موضوع بررسی فعالیت های سال تحصیلی 98-99 و برنامه ریزی سال تحصیلی آینده برگزار شد.

وی افزود: این نشست که در مدرسه فاطمیه اشکذر و با حضور مدیر و کادر مدرسه برگزار شد؛ فلاح مسئول قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان اشکذر از همکاری سال گذشته حوزه خواهران با آموزش و پرورش برای حضور بانوان طلبه و مبلغات و نیز همکاری در اجرای طرح آموزش عملی نماز تقدیر کرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر ادامه داد: در این نشست مصوب شد هیئت اندیشه ورز متشکل از اساتید و طلاب خوش فکر تشکیل شود تا علاوه بر مخاطب شناسی شامل دوگروه دانش آموزی کودک ونوجوان، ایده پردازی در زمینه فعالیت در گروه های مجازی را هم اجرا نمایند.

غفوری تصریح کرد: در صورت حضوری بودن آموزش ها، افزایش تعداد ائمه جماعت مدارس، برگزاری کلاس های اخلاق برای دانش آموزان، معلمان و والدین هم افزایش می یابد، در غیر این صورت احتمال برگزاری جلسات آموزشی و فرهنگی در فضای مجازی وجود دارد.

وی گفت: در پایان جلسه تقدیر نامه های ائمه جماعت مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر که سال گذشته در مدارس برای اقامه نماز حضور داشتند، از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان اشکذر، به مدیر مدرسه تحویل داده شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر با بیان این که نقاط قوت و ضعف عملکرد مبلغات در مدارس در سالی که گذشت، بررسی شد؛ افزود: بیش از ۱۰ نفر از طلاب و اساتید حوزه خواهران برای انجام امور تربیتی، اقامه نماز و نیز آموزش عملی نماز از طرف مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر و به درخواست اداره آموزش و پرورش شهرستان به مدارس اعزام شدند.

غفوری اظهار امیدواری کرد: با ریشه کنی بیماری کرونا، حضور این تعداد نسبت به سال قبل روند رو به رشدی بیاید و تداوم همکاری در سال آتی با قوت، کمیت و کیفیت بالا تری پیگیری شود.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha