جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معیشت

حوزه/معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: با توجه به نزدیک شدن به اعیاد مبارک عید قربان و عید سعید غدیر خم، مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان برنامه‌ای تحت عنوان " نذر قربانی (ذبح ابراهیمی)" در قالب پویش مردمی "#نذر_ من" اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد،  غلامرضا مشعل چی، پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران استان با اشاره به اجرای پویش مردمی «نذر من»در استان یزد، گفت: با توجه به نزدیک شدن به اعیاد مبارک عید قربان و عید سعید غدیر خم، مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان برنامه‌ای تحت عنوان نذر قربانی (ذبح ابراهیمی) در قالب پویش مردمی «#نذر_ من» اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد افزود: این پویش در پاسخگویی به‌فرمان مقام معظم رهبری زیدعزّه مبنی بر تداوم این رزمایش باهدف ترویج سنت حسنة «رسیدگی به وضعیت معیشت و اطعام نیازمندان» اجرا شود.

وی با دعوت از نیکوکاران برای مشارکت گسترده در این پویش، به شیوه‌های مشارکت اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق کد دستوری#*۸۸۷۷*۱ تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

وی بابیان اینکه هر فرد با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان می‌تواند در این طرح خداپسندانه سهیم باشد، ادامه داد: پایگاه‌های اینترنتی emdad.ir و همچنین hamsofreh.ir از دیگر شیوه‌های مشارکت در طرح "نذر قربانی (ذبح ابراهیمی)"است.

سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد استان یزد نیز آماده پاسخگویی به مردم خیراندیش استان است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha